wtorek, 21 marca 2023

6. LPS 馃崈 [PRZEMY艢LENIA] #2 To nigdy nie powinno si臋 wydarzy膰 馃崈 I Littlest Pet Shop I Torineko


* ein meiw yzc 艣otk, keiwlokotk, ot atyzcezrp *


馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈


To bardzo dziwne...

Nigdy nie my艣la艂am, 偶e za艂o偶臋 LPSowego bloga.

Nigdy nie my艣la艂am, 偶e tak szybko z niego zrezygnuj臋.

Nigdy nie my艣la艂am, 偶e jeszcze kiedykolwiek b臋d臋 chcia艂a tu co艣 (na)pisa膰.

Nigdy nie my艣la艂am, 偶e jednak po ,,przerwie'' / odej艣ciu (?) b臋dzie mi tego brakowa艂o (?)


馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈


Ale jednak...

...Jestem tu. Still. I'm back. Or something like that...


馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈


Cze艣膰. Tu Torineko.


To, 偶e nikt si臋 mnie (ju偶) tutaj nie spodziewa艂 to nic takiego, prawda?

To, 偶e ja sama siebie (ju偶) si臋 tutaj nie spodziewa艂am, to dopiero jest numer, prawda?


* ten post b臋dzie chyba hmm... do艣膰 chaotyczny (?) oby nie...*


馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈


CZEMU NIE BYLO POST脫W?


Hmm... No c贸偶... Brak post贸w przez cztery (?) miesi膮ce to raczej do艣膰 dawno, prawda? Nawet w kontek艣cie LPSowej Blogosfery...


* innym zdarza si臋 pisa膰 jeszcze rzadziej, ale mo偶e pomi艅my / przemilczmy ten fakt...? *


Jedyne co mam na wyja艣nienie to to, 偶e...


Nie czu艂am tego. 


Jestem zadowolona z moich post贸w, tych, kt贸re dotychczas napisa艂am, ale... 偶ebym mog艂a by膰 dalej zadowolona z tego co pisz臋, jak pisz臋 i o czym pisz臋 to jednak potrzebowa艂am troch臋 ,,przystopowa膰'' z tymi postami, zaj膮膰 si臋 te偶 innymi (te偶 i LPSowymi) rzeczami, zastanowi膰 si臋 mo偶e te偶 troch臋 jak, w jaki spos贸b chc臋 pisa膰, prowadzi膰 tego bloga i czy w og贸le (nadal) (jeszcze) chc臋 to robi膰.

Mia艂am w planach napisa膰 jeszcze jeden post w listopadzie, ale uzna艂am, 偶e nie by艂abym w sumie z niego zadowolona.

A ten post w grudniu na kt贸ry chcia艂am si臋 zdecydowa膰 to ju偶 w og贸le... Wyszed艂by on za kr贸tki, za ma艂o tre艣ciwy, zbyt og贸lny, pewnie niekoniecznie ciekawy i robiony hmm... na si艂臋, przymuszony do jego napisania przez sam膮 jego autork臋? Nie, to zdecydowanie z艂y pomys艂...

* Jakby co, to mia艂 to by膰 post o mojej kolekcji zimowych petshop贸w - z okazji pierwszego dnia zimy, oraz post o mojej kolekcji 艢wi膮tecznych petshop贸w - z okazji 艢wi膮t (chocia偶, w przypadku tej drugiej, czy mo偶na nazwa膰 kolekcj膮 trzypetshopowy zbi贸r? moim zdaniem nie) *

A! A post z okazji kolejnej rocznicy kolekcjonowania: 6 grudnia? No c贸偶 za ironia losu, nieprawda偶? Ach, 偶e te偶 si臋 za to jednak wtedy nie zabra艂am. To mo偶e by艂by ten (chyba tamten) post na czas...

Stycze艅 i luty to w sumie miesi膮ce w kt贸rych moim zdaniem ja za bardzo nie mia艂abym o czym pisa膰. LPSowe podsumowanie roku to nie najlepszy pomys艂, bo je偶eli chodzi o powi臋kszenie si臋 mojej filmografii to niestety za bardzo nie by艂oby si臋 czym pochwali膰 (jeden film to i tak jest co艣! i to jaki!), a je偶eli chodzi o moj膮 LPSBlogow膮 dzia艂alno艣膰 to nie min膮艂 wtedy (teraz tak naprawd臋 te偶 jeszcze nie :D) rok od jej rozpocz臋cia, wi臋c to nie by艂oby zbyt (o ile w og贸le) odpowiednie.

W lutym s膮 Walentynki, ale je偶eli nie umiem nagra膰 LPSowego Walentynkowego filmu 



Samanta (LPS #2420), Priscilla (LPS #2362), Fifi (LPS #1662)

M贸j LPSowy film 

LPS 馃挍 [SCENKI] #2 Co moje LPS robi膮 w ♥ Walentynki ♥  馃挍 I Littlest Pet Shop I Torineko


to wyj膮tek je偶eli chodzi o tematyk臋 Walentynek w moim wykonaniu,
chyba...

* Kto lubi Walentynkowe filmy czy co艣 w tym rodzaju to mo偶e zerkn膮膰 ^^ *

to tym bardziej nie umia艂abym napisa膰 LPSowego Walentynkowego posta. Zw艂aszcza, 偶e bardziej lubi臋 i wol臋 nagrywa膰 filmy ni偶 pisa膰 posty. Po prostu. Jako艣 wi臋cej si臋 tam dzieje :D Jest bardziej anga偶uj膮ce, dynamiczne i ciekawsze. A przynajmniej moim zdaniem.

Te偶 w listopadzie, w styczniu i w lutym (w pa藕dzierniku i w grudniu pewnie te偶) jest tak nudno (za oknem), szaro, ponuro, nieciekawie... Komu by si臋 chcia艂o cokolwiek robi膰? Z czymkolwiek... Oczywi艣cie je偶eli w grudniu spadnie (czy sypnie) 艣nieg to jest to ju偶 inna rozmowa, ale... Nie bajerujmy, przecie偶 z tym 艣niegiem u nas (nie tylko w grudniu, ale pewnie zw艂aszcza w grudniu) r贸偶nie bywa. 

A marzec to ju偶 tak od razu jako艣 bardziej 艣wie偶o, milej, 艂atwiej, bo wiosennie i cieplej. I od razu jest lepiej ;) I ciekawiej :D

LPSowa sesja zdj臋ciowa wiosenna jeszcze mog艂aby si臋 pojawi膰 (wiosny jeszcze nie ma, ale ju偶 nied艂ugo :D)

Edit: 

Spring is already around us ^^


Spring, March 21, 2022
Meruit
(LPS #886)
LPSowe zdj臋cie mojego autorstwa


ale poniewa偶 moje petshopy s膮 ,,niewychodz膮ce'' to pewnie raczej nic z tego nie b臋dzie...

Wiosna to moja ulubiona pora roku, wi臋c i ch臋ci do czegokolwiek jako艣 tak wi臋cej, nieprawda偶? :)


No i ja te偶 mam tak, 偶e jak moja dzia艂alno艣膰 (LPSowa, bo w sumie jak膮偶 to ja mog臋 mie膰 inn膮 dzia艂alno艣膰, nieprawda偶? :D) nie uzyskuje zadowalaj膮cej mnie aktywno艣ci to 艂atwo (chyba nie b臋dzie to przesadne sformu艂owanie je偶eli dodam, 偶e bardzo) si臋 zni臋ch臋cam.

Ale czy si臋 poddaj臋?

Zgadzam si臋 z zasad膮:

Never give up.

Czyli nigdy si臋 nie poddawaj.


Czasami (nie b贸jmy si臋 u偶y膰 tego s艂owa: cz臋sto) mam przerwy, czy zaplanowane? Zapewne nigdy * da艂abym tutaj 艣miej膮c膮 si臋 emotikon臋, ale jednak, nie jednak, a po prostu - nie jest to (raczej o ile w og贸le) pow贸d do 艣miechu czy og贸lnego zadowolenia *

Posty si臋 nie pojawia艂y i wed艂ug opinii publicznej powinnam wr贸ci膰 z nowymi pomys艂ami, ale czy tak si臋 sta艂o?

Hmm... No c贸偶... Nie za bardzo...

Pewnie nie wypada si臋 przyznawa膰, ale...

Nie wiem o czym mia艂abym (tu) pisa膰, w sensie, w kolejnych postach.


馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈


CO U MOICH LPS ?

Pewna LPSBlogerka napisa艂a:

,,My jeste艣my te偶 lud藕mi, nie jeste艣my tylko nickami od figurek''.

Tu Was zaskocz臋. Siebie akurat nie :D

Ja uwa偶am, 偶e je偶eli mam LPSowy Blog to oczywi艣cie, 偶e mog臋 i chc臋, ale nawet, 偶e powinnam pisa膰 tu tylko (albo prawie tylko) o LPS.

(Prawie, bo jeszcze dochodz膮 wzmianki o tych prawdziwych zwierz臋tach.)

* jakbym chcia艂a pisa膰 o czym艣 innym tobym za艂o偶y艂a blog o, np. lifestyle, ale nie chc臋 :D *

I oczywi艣cie (niekt贸rzy mo偶e powiedz膮 albo napisz膮: To nie by艂o oczywiste) mnie jak najbardziej to odpowiada! ^^

No dobrze, no, ale co z tymi moimi LPS ?

Og贸lnie maj膮 si臋 one do艣膰 dobrze :D Przynajmniej wi臋kszo艣膰...

* grono ulubionych petshop贸w, no co? bardzo du偶e jest ^^ *


Pumpkin oficjalnie zosta艂a vlogerk膮, o艂 jea!



M贸j LPSowy film

 LPS 馃崄 Czego nie powie kolekcjoner LPS ? 馃崄 I Littlest Pet Shop I Torineko

Ten film akurat mam wra偶enie / odczucie, 偶e pasuje i do LPSTube'a i do LPSBlogera.

Mo偶ecie da膰 zna膰 w komentarzach (albo tu na blogu albo tam na LPSTubie, chocia偶 ja oczywi艣cie wola艂abym i tu i tu :D) co my艣licie o tre艣ciach zawartych w tym filmie, jakie s膮 Wasze spostrze偶enia, przemy艣lenia i inne takie :D

Chc臋 wr贸ci膰 do nagrywania film贸w na LPSTubie.

Ostatnio nagra艂am film, o艂 jea.

No co, je偶eli o mnie chodzi to jest rzadko艣ci膮. Zebranie si臋 do czegokolwiek zwi膮zanego z hobby / z pasj膮. Czy to kwestia lenistwa? Nie wiem. Scenariusze do film贸w pisz臋, nie chwal膮c si臋, my艣l臋, 偶e do艣膰 cz臋sto, te偶 ogl膮dam moje petshopy, zar贸wno same figurki jak i filmy z nimi, wi臋c jak ju偶 pisa艂am w poprzednim po艣cie -

Nie jest powiedziane (czy raczej napisane), 偶e ja z tymi petshopami nie robi臋 nic.

Montowanie mnie przera偶a i nic na to nie poradz臋. Wi臋c... To te偶 jest, a na pewno by艂a ,,,zniech臋cajka'' do nagrywania film贸w.

Co do samego nagrywania film贸w to zale偶y ono od wielu, od naprawd臋 bardzo wielu czynnik贸w i naprawd臋 - nie zawsze mog臋 to robi膰. Albo z pewnych powod贸w akurat w danym czasie wol臋 tego nie robi膰.

Aha, no i oczywi艣cie (niekt贸rzy powiedzieliby / napisaliby - ,,To nie by艂o oczywiste.'') udzielanie si臋 na LPSowym Instagramie, konkretniej to kreowanie relacji i ich zamieszczanie, moja fototeka jest 艂adna, a nawet bardzo 艂adna, aczkolwiek jest ma艂a.

C贸偶 za ironia losu. Je偶eli chodzi o pisanie post贸w (LPSowych oczywi艣cie, innych nie przewiduj臋 :D) to zawa偶aj膮 o ich pojawianiu si臋 lub te偶 o ich braku tylko (niekt贸rzy powiedz膮 / napisz膮: a偶) dwa czynniki: czas (lub jego brak) i pomys艂 (lub jego brak). Te偶 trzeba to wszystko umie膰 ,,ubra膰 w s艂owa'', ale akurat ja akurat z tym nie mam (wi臋kszych) problem贸w i wypada艂oby te偶 wzbogaci膰 wpis o jakie艣 (nie jakie艣, a nie byle jakie) zdj臋cia. A ze zdj臋ciami to ju偶 problem, bo nie zawsze mo偶na fotografowa膰 i nie zawsze ma si臋 co fotografowa膰. No chyba, 偶e ma si臋 obszerny ich zapas na ,,czarn膮 godzin臋'' i nie tylko, tak jak ja.



M贸j LPSowy film

LPS 馃崈 [SCENKI] #3 Co moje LPS robi膮 podczas lekcji online? 馃崈 I Littlest Pet Shop I Torineko

* Je偶eli kogo艣 interesuje (tak偶e) filmowa, a nie (tylko) pisana forma LPSowej aktywno艣ci to mo偶e zajrze膰 ^^ *


Ale LPSBlogera to w sumie tak te偶 nie 艂adnie zostawia膰. No nie wypada...


Zreszt膮, nikt nigdy nie powiedzia艂, 偶e trzeba wybiera膰 pomi臋dzy tymi / takimi rzeczami. Mo偶na zajmowa膰 si臋 i tym i tym, a przynajmniej ja tak uwa偶am i tak mo偶e b臋d臋 chcia艂a robi膰.

To mo偶e kiedy艣.

A p贸ki co 

zapewne napisz臋 tutaj co艣 raz na jaki艣 czas.

* o ile w og贸le *

Tak, pewnie teraz tak pisz臋. Mo偶liwe. Mo偶e posty b臋d膮 regularnie (w moim przypadku bardziej pasowa艂oby i bardziej prawdopodobne i bardziej trafne by艂oby: mniej wi臋cej regularnie / wzgl臋dnie regularnie), a mo偶e znowu przerwa / przerwy.

Moje zaanga偶owanie (lub jego brak) poka偶e.


馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈


CO JA TU W OG脫LE (JESZCZE) ROBIE?

Tak naprawd臋 to po prostu chcia艂am (czy dalej chc臋 to ju偶 troch臋 inna kwestia) spr贸bowa膰 innej formy aktywno艣ci z LPS, kt贸ra wyda艂a mi si臋 odpowiednia zar贸wno je偶eli chodzi o LPS jak i je偶eli chodzi o moje wykazywanie jej, i takiej, kt贸rej wcze艣niej jeszcze nie mia艂am okazji spr贸bowa膰, a chcia艂am to zrobi膰, bo uzna艂am, 偶e to mo偶e by膰 (jest) ciekawe.


Oj, no, nie chc臋, 偶eby ten post brzmia艂 jak list po偶egnalny czy co艣 takiego.


Wi臋c...


To na tyle w tym po艣cie,

Do zobaczenia w kolejnych postach

(mam nadziej臋)

i papa!


~ Torineko


馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈


* w tym po艣cie jest jedna sekretna wiadomo艣膰 *


馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈馃崈


PS W razie czego, gdyby post贸w mia艂o nie by膰 w og贸le albo prawie wcale to je偶eli / jak co艣 nagram to mog臋 si臋 tym tak偶e tutaj podzieli膰, mo偶e co艣 o tym opowiedzie膰, mo偶e jako艣 om贸wi膰 贸w film lub po prostu utworzy膰 mo偶liwo艣膰 obejrzenia czego艣 LPSowego robi膮c film i dodaj膮c go. (I tam i tu)

PPS Czy pisanie post贸w nadal sprawia mi przyjemno艣膰?

I think that yes.

(My艣l臋, 偶e tak)

Ale wiadomo: tylko takich, z kt贸rych jestem zadowolona.


          


fotostory z mojego filmu 

LPS 馃尲 Dzie艅 LPSTube'a! 2020 [ 馃幎♫ TELEDYSK 馃幎♫ ] In my room 馃尲 I Littlest Pet Shop I Torineko

 

PPS 

Pewna LPSBlogerka napisa艂a:

,,Je偶eli b臋d臋 mia艂a sposobno艣膰 napisa膰 na moim blogu co艣 co mia艂oby szans臋 Was zainteresowa膰 to z pewno艣ci膮 to zrobi臋!''

Jako艣 tak.

PPPS 

Moja przerwa wynikn臋艂a

Tak jako艣.

Albo uznajmy to po prostu za ,,wypadek przy pracy''.

PPPPS

Ten kto czyta艂 poprzedni m贸j post mo偶e zauwa偶y艂 i / lub pami臋ta, zapewne przeczyta艂 tam, 偶e mia艂am TROCH臉 plan贸w je偶eli chodzi o ten blog, i s艂owo: ,,troch臋'' jest tu jak najbardziej pasuj膮ce je偶eli chodzi o ilo艣膰. Powiedzmy (a raczej napiszmy), bez odwracania kota ogonem, 偶e CO艢 mi nie pykn臋艂o je偶eli chodzi o zabranie si臋 za realizacj臋 tych pomys艂贸w, tych plan贸w. Mo偶e kiedy艣...? Zobaczymy... Mo偶e za jaki艣 czas? Mo偶e nie...


1 komentarz: