czwartek, 1 czerwca 2023

7. LPS 馃尮 [PRZEMY艢LENIA] #3 Jak by艂o kiedy艣, a jak jest teraz? 馃尮 I Littlest Pet Shop I Torineko

* chyba jednak Wy woleliby艣cie nie wiedzie膰, kt贸re to jest moje podej艣cie ostatnio do napisania jakiego艣 posta, a co, nie b臋d臋 Wam ,,偶a艂owa膰'' tej wiedzy, nie ma si臋 te偶 czego wstydzi膰, LPSowego miasta 偶adna LPSowiczka nie zbudowa艂a od razu... Tak偶e to ju偶 trzecie, a ka偶dy z tych post贸w na inny temat *


Cze艣膰! Tu Torineko !


* c贸偶 za entuzjazm, napisa艂abym, 偶e udzieli艂 mi si臋 on od Valentiny (LPS #2287), ale nie mia艂am w najbli偶szym czasie z ni膮 styczno艣ci *


Dzisiaj jest 1 czerwca, czyli Dzie艅 Dziecka!

Z tej okazji postanowi艂am... * mi臋dzy innymi * napisa膰 tego posta.

Jakie podej艣cie mia艂am do LPS kiedy艣, a jakie mam teraz?


KIEDYS

Kiedy艣 wybiera艂am petshopy, kt贸re po prostu bardzo mi si臋 podoba艂y. 

No dobra, dalej tak jest :D

Kiedy艣 petshopy by艂y w marketach, a nie w og艂oszeniach na internetowych serwisach sprzeda偶owych, ale to ju偶 chyba wie ka偶dy... wsp贸艂czesny LPSowicz.

A ja mia艂am wtedy te偶 takie do艣膰 ciekawe podej艣cie, mianowicie, gdy ju偶 wypatrzy艂am petshopa albo petshopy (je偶eli to akurat by艂 dwupak), to ju偶 nie rozgl膮da艂am si臋 w poszukiwaniu lepszych od tych, kt贸re wybra艂am, bo obawia艂am si臋, 偶e wtedy nie wiedzia艂abym na, kt贸re si臋 zdecydowa膰. A wtedy te偶 si臋 tak ,,hurtowo'' nie kupowa艂o LPS. W ko艅cu nikomu nie przysz艂o(by) wtedy do g艂owy, 偶e znikn膮 one ze sklep贸w, nagle i bez powodu. Trzeba te偶 by艂o przecie偶 zostawi膰 co艣 innym dzieciom :D Tak... Zw艂aszcza, 偶e teraz w szukaniu oryginalnych zestaw贸w w markecie nawet 艣wieca nie pomo偶e... 

Cz臋sto zastanawiam si臋 czy wtedy by艂y LPS POP w marketach, zwyczajnie dost臋pne, w odpowiednich cenach, a by艂y po prostu nie zauwa偶ane czy ju偶 wtedy by艂y w pewnym sensie i / lub stopniu ,,limitowane'' czy mo偶e jednak ich tam wcale nie by艂o... A je偶eli by艂y to mo偶e by艂y dost臋pne tylko w wybranych sklepach lub ich dost臋pno艣膰 by艂a sezonowo ograniczona. A mo偶e po prostu nie zwraca艂o si臋 na nie (a偶 takiej) uwagi, skoro nie by艂y wtedy popularne oraz nie by艂y oddzielone od innych, a wymieszane ze sob膮 na sklepowych p贸艂kach.

Te偶 si臋 zastanawiam co by by艂o gdyby nie wydarzy艂a si臋 pewna rzecz, kt贸ra zawa偶y艂a o wr臋cz ,,fenomenie'' LPS POP. M贸wi si臋, 偶e wtedy okre艣lenie LPS POP by nie istnia艂o i, 偶e dogi, collie, shorthairy, jamniki i spaniele by艂yby traktowane tak jak zwyk艂e LPS. Tak naprawd臋 to nie wiadomo. Mo偶e sami LPSowicze doszliby do wniosku, 偶e ,,co艣 w nich jednak jest'' ? 呕e ,,maj膮 w sobie co艣 czego nie ma ca艂a reszta'' ? Tak jeszcze dodam, 偶e kiedy艣 z LPS POP najmniej podoba艂y mi si臋 spaniele. Kilka miesi臋cy temu nie by艂am tego pewna, ale teraz wiem, 偶e jednak (nadal) tak jest. Ja z LPS POP najbardziej lubi臋 dogi i collie. Nast臋pnie shorthairy. Jamniki... Wol臋 te nie pop! Moim zdaniem one maj膮 艂adniejsze oczy.

 (Opr贸cz Malwiny. [LPS #1306], ale mo偶e si臋 nie pogniewa za t膮 uwag臋 :D



Malwina (LPS #1306)

Fotostory z mojego filmu
LPS 馃挍 [SCENKI] #2 Co moje LPS robi膮 w ♥ Walentynki ♥ ? 馃挍 I Littlest Pet Shop I Torineko

馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


A spaniele? Czym one si臋 r贸偶ni膮 w wygl膮dzie od tych spanieli nie pop? Spaniele nie pop na pewno maj膮 fajniejsze ogony. I 艂apy, pewnie st膮paj膮 po ziemi :D I si臋 tak nie przewracaj膮. I ich uszy te偶 s膮 艂adniejsze. Spaniele te偶 wol臋 te nie pop. Spanieli POP jest co prawda wi臋cej, wi臋c jest i wi臋kszy wyb贸r, i wi臋ksza r贸偶norodno艣膰 i...  maj膮 znaczki w oczach inne ni偶 kropki! Ja w艂a艣nie ze znaczk贸w w oczach petshop贸w najmniej lubi臋 kropki. Czy wiedzieli艣cie, 偶e spaniele POP oraz spaniele nie pop to tak naprawd臋 dwie r贸偶ne rasy? Je偶eli chodzi o LPS to jakby wiadomo, ale je偶eli chodzi o to jakie petshopy z reala one maj膮 imitowa膰? Spaniel POP to Cocker Spaniel, a spaniel nie pop to Cavalier Spaniel. Ja si臋 zorientowa艂am dopiero jaki艣 czas temu, w ko艅cu zawsze obydwa te kszta艂ty by艂y okre艣lane jako ,,spaniel''. Chcia艂oby si臋 napisa膰 ,,po prostu'' czy ,,tylko'', ale w kontek艣cie LPS POP si臋 tak jednak nie da, nie zawsze te偶 (nie) da si臋 ,,przej艣膰'' obok LPS POP oboj臋tnie. Jak ju偶 przy tym jeste艣my, to jeszcze wspomn臋, 偶e jaki艣 czas temu (czytaj: kilka lat temu) widzia艂am film na LPSTubie, kt贸ry pokazywa艂 figurk臋 LPS po jednej stronie i prawdziwe zwierz臋, kt贸re ta figurka mia艂a(by) przedstawia膰. I na miniaturce by艂y collie. Czy wiedzieli艣cie, 偶e LPSowe collie (pop) to nie s膮 po prostu collie, a border collie? W tym filmie jest b艂膮d, to jest po prostu taka ciekawostka, moje spostrze偶enie.


* pami臋tam ten moment, moje zdziwienie kiedy nie mog艂am uwierzy膰 w to jak lps collie pop wygl膮da w realu, i ta ulga, gdy okaza艂o si臋, 偶e to jednak nieprawda; po prostu spodziewa艂am si臋 czego艣 innego, inaczej je sobie wyobra偶a艂am, i s艂usznie *


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


Kiedy艣 nie mia艂am LPS POP. Tak naprawd臋 to ka偶dy ich kiedy艣 nie mia艂, ale pomi艅my p贸ki co ten fakt. Ja te偶 d艂ugo nie wiedzia艂am co to s膮 te LPS POP. I jako jeden z niewielu LPSowicz贸w dowiedzia艂am si臋 o nich nie za spraw膮 zagranicznego LPSTube'a, ale... polskiego! Konkretniej to kiedy IsaBell LPS i Oliwia LPS pokazywa艂y swoj膮 kolekcj臋 LPS POP w艂a艣nie (2017). Ja wtedy nie wiedzia艂am czemu to si臋 tak nazywa i dlaczego akurat te kszta艂ty s膮 do nich zaliczane. Ale samo s艂owo POP mi si臋 spodoba艂o :D Wtedy mi si臋 kojarzy艂o nie z popularno艣ci膮 czy z czym艣 lepszym, ale z inn膮 wersj膮, alternatyw膮 jak膮艣 nawet czy po prostu... z inno艣ci膮. Nie pami臋tam ani momentu ani okoliczno艣ci kiedy ju偶 dowiedzia艂am si臋 o co chodzi z tymi LPS POP, ale t膮 wiedz臋 posiadam do dzisiaj :D

Kiedy艣 bawi艂am si臋 petshopami, te偶 zdecydowanie cz臋艣ciej ni偶 teraz. Co istotne, mia艂am ich wtedy mniej. W takim razie powinnam si臋 bawi膰 nimi rzadziej, a teraz, gdy mam ich ponad 200, cz臋艣ciej. Ale jak wida膰 to tak jednak nie dzia艂a...

* i tu znowu wypada艂oby zamie艣ci膰 nieistniej膮ce jeszcze zdj臋cie ca艂ej swojej LPSowej kolekcji, znowu zapewne w rozsypce i znowu nie by艂yby na nim pokazane wszystkie okazy; w og贸le to s艂owo ,,okazy'' kojarzy mi si臋 z ka偶dym rodzajem kolekcji opr贸cz lps i znaczk贸w *

Wybiera艂am do zabawy te petshopy, kt贸re mia艂am. Nigdy jako艣 nie interesowa艂y mnie fabryczne LPSowe domki (i nadal nie interesuj膮!), a tych w艂asnor臋cznie robionych jeszcze wtedy nie mia艂am, wi臋c bawi艂am si臋 chocia偶by na pod艂odze czy na 艂贸偶ku z roz艂o偶onymi tam petshopami i dodatkami do nich, cz臋sto by艂o to tak偶e 艂膮czone z klockami Lego i pewnie z czym艣 jeszcze. Teraz bym tak nie robi艂a...


POTEM

Potem mia艂am te偶 i POPy. I nimi te偶 si臋 bawi艂am.

Czy traktowa艂am je jak petshopy lepsze od innych?

No c贸偶... Wymy艣li艂am sobie, 偶e pewne dwa petshopy z mojej kolekcji s膮 przyjaci贸艂mi (teraz ju偶 si臋 ze sob膮 nie zadaj膮 z WIADOMEGO POWODU) i ju偶 wtedy jednego z nich lubi艂am (du偶o) bardziej ni偶 tamtego drugiego. No i jak (nie)trudno si臋 domy艣li膰 oczywi艣cie (niekt贸rzy pewnie napisz膮, 偶e to nie by艂o oczywiste) wola艂am POPa.



Friedhelm (LPS #893)

Edit mojego autorstwa


Mieli oni te偶 wsp贸lne zdj臋cie, a nawet filmy, ale my艣l臋, 偶e te pozycje sprawdz膮 si臋 lepiej ;)



Mars (LPS #958)

Fotostory z mojego LPSowego filmu:

LPS 馃挍 [SCENKI] #2 Co moje LPS robi膮 w ♥ Walentynki ♥  馃挍 I Littlest Pet Shop I Torineko

S膮 pewne POPy, kt贸re wol臋 od nie pop贸w (przyk艂ady powy偶ej) , a s膮 te偶 i pewne nie popy, kt贸re wol臋 od POP贸w (przyk艂ad poni偶ej)

Wol臋 Bethany od Mirabelli, sori, ale taka prawda.


Bethany (LPS #75)

Zdj臋cie mojego autorstwa



Mirabella (LPS #855)

Zdj臋cie mojego autorstwa

(J膮 ju偶 co prawda widzieli艣cie, ale gdyby kto艣 chcia艂 jakie艣 jej inne zdj臋cie, to napisz臋 tyle: ci臋偶ko).

Do tego mam takie wra偶enie, 偶e ka偶dy egzemplarz tej ko膰ki jest inny. U jednych jest ona pomara艅czowa, u innych 偶贸艂ta, a u jeszcze innych 偶贸艂to-pomara艅czowa czy pomara艅czowo-偶贸艂ta. Do tego zauwa偶y艂am r贸偶nice w kszta艂cie g艂owy oraz r贸偶nice w wygl膮dzie, wr臋cz w wyrazie pyszczka, a tak偶e r贸偶nice w rozmieszczeniu tych bia艂ych kszta艂t贸w w jej oczach (co ona tam w og贸le ma?). I to wszystko dotyczy oryginalnych egzemplarzy. Mo偶e to by膰 kwestia wad fabryczynych lub o艣wietlenia lub perspektywy lub... tego, 偶e ka偶dy petshop jest inny (?) nawet je艣li (na pierwszy rzut oka) to ten sam egzemplarz...

No i te偶 nie jest tak, 偶e wszystkie POPy czy nie popy lubi臋 tak samo, ale to (chyba) wiadomo. Chocia偶 LPSowa opinia publiczna, mo偶liwe, 偶e uwa偶a, i偶 albo lubi si臋 wszystkie LPS POP tak samo albo w og贸le si臋 ich nie lubi.

馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


Ca艂y czas pisz臋 o generacji drugiej (tematu innych generacji p贸ki co nie poruszamy), a warto tu i teraz o tym wspomnie膰, a nawet przypomnie膰, gdy偶 jest to do艣膰 istotne, zw艂aszcza odno艣nie tego co pisze teraz: Zaskakuj膮ce jest to, 偶e kilka lat temu, kiedy wr贸ci艂am do kupowania LPS stwierdzi艂am, 偶e do tych kupionych po tak du偶ej przerwie nie b臋d臋 ju偶 w stanie czu膰 sentymentu, przywi膮zania i nie b臋d臋 ich potrafi艂a da偶y膰 tak膮 sympati膮 jak tamtych. I, 偶e ju偶 zawsze b臋d臋 je dzieli艂a na dwie grupy: petshopy ,,z tamtych lat'' i petshopy ,,z tych lat''. Ale z ,,biegiem'' czasu to si臋 zmieni艂o. Moje upodobania i preferencje si臋 zmienia艂y, chwilowo, na d艂u偶ej... A niekt贸re nawet na zawsze. Te偶 przyzwyczai艂am si臋 do ,,tych nowych'' petshop贸w, one si臋 u mnie zaaklimatyzowa艂y, zadomowi艂y i sta艂y si臋 po prostu cz臋艣ci膮 mojej kolekcji ♥ I to nawet do tego stopnia, 偶e niekt贸re (no nie bajerujmy - wi臋kszo艣膰) petshops kupionych p贸藕niej polubi艂am bardziej od tych kupionych wcze艣niej.


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


Te偶 jako艣 do 偶adnych innych figurek zabawek, ani do 偶adnej innej generacji petshop贸w nie poczu艂am tego co do generacji drugiej w艂a艣nie. Ona jest po prostu wyj膮tkowa. I szczerze? Nie chcia艂abym, 偶eby zosta艂a zapomniana czy zamieniona na inne, nowsze, czy starsze. 

Czas mija, ale niekt贸rzy naprawd臋 si臋 nie zmieniaj膮. A ju偶 na pewno nie uparci LPSowicze, kt贸rym ja tak偶e jestem. Czasami zmieni臋 zdanie na jaki艣 temat, ale trwa to bardzo d艂ugo i te偶 ja sama musz臋 doj艣膰 do jakich艣 przekonuj膮cych mnie argument贸w. Inaczej - ani rusz! :D


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


Kilka lat temu ,,popularne'' by艂o pytanie do LPSTuberek czyj膮 kolekcj臋 LPS贸w chcia艂yby mie膰, je偶eli nie swoj膮 i je偶eli mog艂yby wybra膰 kt贸r膮 by tylko chcia艂y. Wi臋kszo艣膰 odpowiedzi to Hannah, ewentualnie Suzana Ginger. A ja? Ja takiego pytania co prawda nie dosta艂am, ale postanowi艂am te偶 na nie odpowiedzie膰. Ale sama, tak dla siebie. Jest wiele 艂adnych, nawet by艣my napisali i historycznych wr臋cz kolekcji, unikatowych... Ale ja tak naprawd臋 wola艂abym mie膰 po prostu swoj膮 ♥ G艂贸wnie dlatego, 偶e domy艣la艂am si臋, 偶e Hannah nie ma wszystkich petshop贸w, kt贸re ja mam :D I to si臋 potwierdzi艂o! Tak, po analizie jej filmu (kilka lat p贸藕niej) z jej kolekcj膮 zauwa偶y艂am, 偶e nie ma ona do艣膰 istotnych dla mnie figurek, wi臋c by艂oby to dla mnie nieop艂acalne :D A wgl膮du w kolekcj臋 Suzany ju偶 / jeszcze wtedy nie mia艂am, by艂o to bowiem po jej odej艣ciu, ale przed jej ,,chwilowym'' ,,powrotem'' w 2018 roku. Co prawda ja nie mam jeszcze wszystkich petshop贸w, kt贸re chc臋 i, kt贸re musz臋 mie膰. Ale napiszmy szczerze - kto ma? Je偶eli nawet komu艣, komukolwiek by si臋 to uda艂o to jest raczej pewnie ma艂o takich LPSowicz贸w. Te偶 prawie ka偶dy woli co艣 innego, wi臋c za艂贸偶my maj膮 oni ,,tamte'' petshopy, ale nie maj膮 oni ,,tych'' petshop贸w. Zreszt膮, to, 偶e ja ich teraz jeszcze nie mam to nie oznacza to przecie偶, 偶e nigdy nie b臋d臋 ich mia艂a. A nawet je艣li, to wyt艂umacz臋 to sobie tak, 偶e najwyra藕niej po prostu jednak nie by艂y mi one tak potrzebne, jak my艣la艂am.

Oczywi艣cie warto mie膰 marzenia, wierzy膰, 偶e si臋 spe艂niaj膮, pomaga膰 im si臋 spe艂nia膰 pozwala膰 im si臋 spe艂nia膰 i... po prostu je spe艂nia膰!


TERAZ

Teraz moje zabawy LPS polegaj膮 tak naprawd臋 na nagrywaniu z nimi film贸w, robieniu im zdj臋膰 i kreowaniu relacji z nimi (na Instagramie). Aha, no i oczywi艣cie wymy艣lanie im osobowo艣ci, zainteresowa艅, powi膮za艅 rodzinnych, przyjacielskich i nie tylko, a co najwa偶niejsze - pisanie scenariuszy do film贸w (tak, do seriali te偶). I po prostu - planowania im wyst膮pie艅 w filmach. Ach tak, i czasami robienie dla nich scenografii, mebli i innych grat贸w... :D Albo, o! - Dopasowywanie do nich piosenek, kt贸re opowiada艂yby o ich relacjach, pogl膮dach czy ich 偶yciu (w fakcie: gdy LPSowicz lub LPSowiczka zajmuje si臋 swoimi LPSami to one wtedy ,,o偶ywaj膮'', no przecie偶 wtedy ju偶 nie stoj膮 bezczynnie na p贸艂ce, prawda? A przynajmniej s膮 w centrum zainteresowania)


LPSOWY DZIEN DZIECKA

Niekt贸re LPSowiczki nazywaj膮 swoje LPS ,,swoimi dzie膰mi''. Ja nigdy.

Niemniej jednak s膮 one dla mnie wa偶ne, bardzo wa偶ne. 

Tak偶e my艣l臋, 偶e z okazji Dnia Dziecka - zw艂aszcza, 偶e petshopy s膮 nieod艂膮czn膮 du偶膮 cz臋艣ci膮 dzieci艅stwa bardzo wielu dzieci - warto przeznaczy膰 troch臋 czasu w艂a艣nie na nie, poogl膮da膰 cz艂onk贸w swojej kolekcji, mo偶e zwyczajnie ,,odkurzy膰'', a mo偶e nawet si臋 nimi pobawi膰, nagra膰 film, zrobi膰 im zdj臋cia, powymy艣la膰 co艣 z nimi / im czy chocia偶 chwil臋 znale藕膰 na chocia偶by nawet powspominanie swojej mo偶e ju偶 dawnej LPSowej kolekcji. Kto wie, mo偶e dzi臋ki temu na nowo si臋 nimi zainteresuje? Albo dojdzie si臋 do wniosku, 偶e niepotrzebnie le偶膮 wci艣ni臋te w najdalszy k膮t starej ciemnej szafy, piwnicy lub strychu i, 偶e czas poszuka膰 im nowego domu? U siostry, u kuzynki, u przyjaci贸艂ki lub u kogo艣 zupe艂nie innego? S膮 tacy, kt贸rym petshopy ju偶 si臋 niestety nie przydadz膮, ale s膮 te偶 tacy, kt贸rych mimo ich wieku (i wieku LPS i wieku nowych w艂a艣cicieli) mog膮 one jeszcze niejedn膮 osob臋 ucieszy膰.

Ja m贸wi艂am to ju偶 wiele razy, ale teraz mam okazj臋 napisa膰 to po raz pierwszy:

Ja z moimi petshopami nigdy si臋 nie rozstan臋.

(Pssst! Co nie znaczy, 偶e niekt贸rych nie odda艂am, ale po prostu szybko przesta艂y mi si臋 one podoba膰, tak wysz艂o, 偶e dokona艂am nieprzemy艣lanych zakup贸w, na szcz臋艣cie teraz ju偶 tak nie robi臋, po prostu nie poczu艂am z nimi ani do nich ,,tego czego艣'' co poczu艂am je偶eli chodzi o moj膮 wci膮偶 ponad 200-figurkow膮 LPSow膮 kolekcj臋.)


Je偶eli macie jakie艣 przemy艣lenia, spostrze偶enia i inne takie to oczywi艣cie mo偶ecie wyrazi膰 swoje zdanie w komentarzu pod tym postem :D


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


Z okazji Dnia Dziecka nagra艂am oraz doda艂am LPSowy film na m贸j kana艂 na LPSTubie.




I LPSowe relacje i LPSowe zdj臋cie na mojego LPSowego Instagrama, tak to wszystko zwi膮zane z dzisiejszym Dniem ^^

https://www.instagram.com/torineko.lpstube/?next=%2F

torineko.lpstube

Jest tak偶e m贸j LPSowy film na Dzie艅 Dziecka 2020 !




To na tyle w tym po艣cie, do zobaczenia w kolejnych postach i papa!

~ Torineko

PS Nie wiem czy zauwa偶yli艣cie / domy艣lili艣cie si臋, ale pisz臋 posty o tym czego nie da艂abym rady nagra膰 i nagrywam o tym, czego nie da艂abym rady napisa膰.

PPS No c贸偶... Ja po prostu nie wiem kiedy (i czy - o tym mo偶e nie wspominajmy, bo jednak, nie jednak, a po prostu - fajnie by艂oby znowu popisa膰 co nieco o petshopach) znowu napisz臋.
No c贸偶... Smutne, ale prawdziwe.

Zreszt膮 wcze艣niej, mo偶na by napisa膰, 偶e nawet obra艂am to sobie jako jeden z cel贸w, stwierdzi艂am (to pewnie ka偶dy wie, ale jednak * mo偶e * nie ka偶dy si臋 do tego stosuje), 偶e post powinien by膰 tre艣ciwy.

Jeden post na miesi膮c mia艂 by膰 co najmniej, potem najwy偶ej, ale i to mi nie wysz艂o...


2 komentarze:

  1. Nareszcie jeste艣! :)
    Je艣li chodzi o spanielki to za nimi nie przepadam, chocia偶 jest kilka wyj膮tk贸w...O, te偶 tak mam. Im wi臋cej mam plasticzk贸w, tym rzadziej si臋 nimi bawi臋. Ciekawe, jakie to ma uzasadnienie... Mo偶e chodzi o to, 偶e je艣li mamy mniej figurek, to wszystkim wymy艣lamy charaktery, rodziny i kochamy je tak bardzo, 偶e ca艂y czas si臋 nimi bawimy...?
    Nie wiem, ale mam ogromny sentyment do pocz膮tk贸w mojego kolekcjonerstwa, g艂贸wnie do zbierania G5. I mo偶e do pocz膮tk贸w zbierania G2.
    Pami臋tam, 偶e kiedy艣 mia艂am na 艂贸偶ku 偶贸艂ty koc i bawi艂am si臋 na nim Bell膮 w pustyni臋 (':
    O, Mars, jak w Teenagers ❤️
    Ja zauwa偶y艂am r贸偶nice mi臋dzy swoimi powt贸rkami kici z G5, g艂贸wnie w rozstawieniu oczk贸w. Mo偶e faktycznie ka偶dy LPS jes inny? To by by艂o ciekawe...
    Tak samo mam dwa chomiki z G2 (jednego odda艂am siostrze) i mi臋dzy nimi s膮 akurat spore r贸偶nice. A numerek taki sam...
    Te偶 mam kilka maluszk贸w, kt贸rych nie ma Hannah. I zgadnij, kto to... O艣miorniczki! ❤️

    OdpowiedzUsu艅
  2. Hej, to dorzuc臋 troch臋 o popach, bo pami臋tam jak to by艂o zanim jeszcze taki termin powstal馃榿 zanim ogarn臋艂am jeszcze, 偶e w og贸le istnieje lpstube, podoba艂y mi si臋 najbardziej spaniele, dogi, collie i jamniki, oprocz tego beagle - bo to by艂 m贸j pierwszy kszta艂t pieska. A psy uwielbia艂am 馃榿Shorthairy akurat nie bo to koty, poza tym mia艂y dziwny ofochany wyraz twarzy馃き nie wiem co jest w tych popach ale co艣 by膰 musi, bo bez praktycznie 偶adnych sugestii z zewn膮trz i tak podobaly mi si臋 najbardziej. A, i popy mialy tez taki kszta艂t, 偶e 艂atwo by艂o zrobi膰 im ubranka, a mialam z tego mn贸stwo frajdy. Chyba nie mia艂am zbyt oryginalnego gustu馃榿 z perspektywy czasu polubi艂am shorthairy bo te nowsze maj膮 pi臋kn膮 kolorystyk臋 i wzorki.

    OdpowiedzUsu艅