sobota, 24 czerwca 2023

8. LPS 馃尮 [PRZEMY艢LENIA] #4 Jak zajmuj臋 si臋 LPS ? 馃尮 I Littlest Pet Shop I Torineko


* tak sobie niedawno u艣wiadomi艂am, 偶e tak w sumie to jestem (teraz) jedyn膮 LPSowiczk膮, kt贸ra zajmuje si臋 i i LPSBlogerem i LPSInstagramem i LPSTube'm jednocze艣nie *


* chcia艂oby si臋 napisa膰, 偶e to fine, i ja tak lubi臋, ale... jako艣 nie pasuje mi to w kontek艣cie LPSBlogerek, bo s膮 takie, kt贸re by chcia艂y, a nie mog膮 z r贸偶nych powod贸w... albo jednak nie chc膮, ale chcia艂y(by) czy co艣 *


呕e si臋 zajmuj臋 LPS to wiadomo.

Jak si臋 zajmuj臋 LPS, poniek膮d te偶.

Ale zdecydowa艂am opowiedzie膰 o tym co艣 wi臋cej...


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


Cze艣膰! Tu Torineko !

Uzna艂am, 偶e mog臋 spr贸bowa膰 znowu napisa膰 jakie艣 przemy艣lenia o LPS je偶eli mi si臋 jakie艣 nasun膮 i co rozumie si臋 samo przez siebie - zrobi膰 to w formie posta na mojego LPSowego Bloga.

Tak偶e wi臋c dlatego mam mo偶liwo艣膰 znowu si臋 wypowiedzie膰 je偶eli chodzi o pewne LPSowe kwestie.


JAK ZAJMUJE SIE MOIMI LPS ?

Ja mam takie podej艣cie, 偶e LPS to zabawki dla dzieci, jest to jak najbardziej naturalne i jak najbardziej zrozumia艂e, a przynajmniej tak 艣miem twierdzi膰.

Kiedy艣 wiadomo, zabawa.

Ale ja wr臋cz kaza艂am patrze膰 mojemu najbli偶szemu otoczeniu jak si臋 bawi臋 i udawanie, 偶e to teatr. 

I ten m贸j tekst wtedy:

,, Po co mam si臋 bawi膰 jak nikt nie patrzy? ''.

No wiecie, 偶eby czasem nie oskar偶ono mnie, 偶e po co mam ,,te'' petshopy (i fakt po co mi s膮 kupowane), skoro si臋 nimi nie bawi臋, a tak teraz dosz艂am do wniosku (czytaj: tak sobie to teraz wyt艂umaczy艂am), 偶e mo偶e to by艂a moja 贸wczesna pod艣wiadoma zagrywka.

P贸藕niej nagrywa艂am jak bawi臋 si臋 LPS. Dokumentowa艂am moje zabawy.

Czu艂am wtedy takie ich faktowe przeznaczenie, 偶e jak dokumentuj臋 swoj膮 zabaw臋 to musz臋 nagrywa膰 takie ,,bajki dla dzieci'' z udzia艂em figurek LPS.

I tak mi zosta艂o... → 2018, 2019, 2020, kiedy to ju偶 rzeczywi艣cie mia艂am LPSTube'owy Channel (kana艂).

Kilka lat temu (od maj 2020) wesz艂am na powa偶niejsz膮 tematyk臋, ju偶 nie takie ,,bajki'', ale 偶adna z tych tre艣ci jeszcze ,,nie przesz艂a z moich zapisk贸w i ewentualnie z projekt贸w graficznych na film(y)''. No i wiadomo, i tak nie b臋dzie tam nic co w moim postrzeganiu by艂oby

n i e o d p o w i e d n i e .

Moje podej艣cie do LPS jest dosy膰 zabawkarskie, a z kolekcjonerstwem mam wra偶enie, i偶 nie ma to nic wsp贸lnego. Pewnie, m贸j zbi贸r LPS nazywam kolekcj膮, ale siebie za kolekcjonerk臋 LPS (ani niczego innego) si臋 nie uwa偶am. Mam inne podej艣cie ni偶 wi臋kszo艣膰, czytaj: mo偶e / zapewne (w艂a艣ciwe zaznaczy膰) nawet wszyscy LPSowicze i LPSowiczki odno艣nie petshop贸w w艂a艣nie.

Gdyby kto艣 napisa艂 mi, 偶e zajmuj臋 si臋 zabawkami dla dzieci to nie wmawia艂abym mu, 偶e s膮 to ,,figurki kolekcjonerskie'' czy ,,figurki do kolekcjonowania'', jak kto艣 nie jest w temacie, nawet nie przygl膮da si臋 temu z boku, a po prostu stoi ,,,poza tym'', to nie ma mu po co ,,mydli膰 oczu''.

I te偶 nie pr贸bowa艂abym ,,t艂umaczy膰'', 偶e ,, Ja si臋 nimi nie bawi臋, ja nagrywam nimi filmy... '', bo... dla mnie nagrywanie film贸w z / o LPS to forma zabawy nimi.

Te偶 uwa偶am, 偶e skoro to zabawki dla dzieci to nie mo偶na tam pokazywa膰 wszystkiego i tu zaburzam przekonanie LPSowej opinii publicznej, 偶e ka偶dy LPSowicz mo偶e nagrywa膰 co chce. I jak chce.

Pewnych rzeczy si臋 po prostu nie robi, a bynajmniej robi膰 si臋 nie powinno.

A pewnych rzeczy si臋 po prostu nie da.


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


TO CO JA ROBIE Z TYMI MOIMI LPS ?

Patrz臋 na nie, bo je lubi臋, s膮 takie, kt贸re lubi臋 bardzo (mam te偶 swoje ulubione), s膮 艂adne, a a nawet bardzo 艂adne (a s膮 takie, kt贸re s膮 pi臋kne), jestem do nich bardzo przywi膮zana. 

Mam grup臋 moich ulubionych LPS i lubi臋 si臋 im przygl膮da膰. Tak, i to uczucie, 偶e si臋 je ma, zachwycanie si臋 ich nietuzinkowym wygl膮dem, cieszenie si臋, 偶e s膮 w bardzo dobrym stanie, ich imiona i wdzi臋czno艣膰 do samej siebie, 偶e si臋 je ma i jakoby duma, 偶e spe艂ni艂o si臋 swoje LPSowe marzenie. Wiadomo, 偶e wymy艣la膰 im / z nimi / dla nich r贸偶ne inne rzeczy, ale o tym p贸藕niej.


* imiona te偶 si臋 wymy艣la, dlatego jest tu s艂owo inne, kwestia imion zosta艂a poruszona przed chwil膮)


By艂o kiedy艣 tak, 偶e wygl膮d czyjego艣 customa mnie tak zachwyci艂, 偶e ,,a偶 mia艂am na niego serialow膮 koncepcj臋''. I ten b贸l, 偶e on nie by艂 m贸j, a takiego samego ani podobnego zrobi膰 ani nie chcia艂am ani nie mog艂am, a zaproponowa膰 tej / takiej LPSTuberce, a偶eby co艣 takiego nagra艂a by艂oby niemo偶liwe z powodu takowego, i偶... nie umia艂am / nie potrafi艂am (w艂a艣ciwe zaznaczy膰) tego opisa膰 czy nawet po prostu nazwa膰. One te偶 nigdy nie rozwija艂y tego tematu opr贸cz tego, 偶e wida膰 by艂o, 偶e im si臋 to podoba艂o. A gdyby to rozwin臋艂y to nie wypada艂o pisa膰, 偶e to jest nie do opisania. Sori, ale pi臋kno tego petshopa i kreatywno艣膰 w nim zawarta s膮 ,, nie z tego 艣wiata '' .

Albo jaki艣 petshop ma w艂a艣nie nietypowy, niespotykany wygl膮d, ale utworzony przez firm臋, a nie przerobiony przez LPSowicza, i akurat go mam, i co艣 mu chc臋 wymy艣li膰, mo偶e nawet wymy艣li艂am, ale nie umiem / nie potrafi臋 tego (jeszcze) nazwa膰.

Ostatnio jednego uda艂o mi si臋 naprawi膰. Mia艂 dwie wady mechanizmu, a obydwie zosta艂y przeze mnie zniwelowane i to bez jego wymiany, i bez innych ,,cia艂 obcych''.

LPSowicze i LPSowiczki ju偶 raczej (mo偶e si臋 myl臋 i mo偶e nadal takie praktyki maj膮 miejsce) nie wymy艣laj膮 charakteru, osobowo艣ci, zainteresowa艅, powi膮za艅, relacji, ,,偶ycia'' i innych takich swoim LPS.


* a niekt贸rzy, o zgrozo! - w og贸le tego nie robili / nie robi膮... i (na razie / w og贸le) nie maj膮 zamiaru tego robi膰 *


Pewna LPSBlogerka napisa艂a ,, Kogo obchodzi, 偶e m贸j spaniel pracuje na poczcie? ''. Nie wiem czemu akurat spaniel, ja obsadzi艂abym w tej roli kogo艣 innego, a mo偶e to by艂o po prostu takie h i p o t e t y c z n e stwierdzenie. My艣l臋, 偶e gdyby rozwin膮膰 t膮 kwesti臋 to dla innych LPSBlogerek mog艂oby to by膰 ciekawe w pewnym stopniu, w pewnym sensie. O, albo zrobi膰 sesj臋 zdj臋ciow膮 LPSom w scenerii LPSowej poczty i da膰 tam tego spaniela i mo偶e klient贸w tej poczty. I mo偶e jak膮艣 fabu艂臋 tam zawrze膰, a nie tylko scen臋 rodzajow膮. Je偶eli chodzi o mnie to szkoda, 偶e ta LPSBlogerka nie poda艂a, kt贸ry to jest, jestem ciekawa, kt贸ry a偶 tak pasowa艂 do tej roli.

Ja im akurat wymy艣lam. Wiadomo, jedne maj膮 takie historie, 偶e ,,prosze siada膰 z wra偶enia'', inne ,,ja dzi臋kuje za takie co艣'', jedne prowadz膮 w miar臋 spokojne ,,偶ycie'' codzienne (chcia艂oby si臋 napisa膰 sielanka, ale jednak maj膮 oni ,,[nie]codzienne troski'') i nie tylko, a inni maj膮 trudne 偶ycie, gdy偶 ich najbli偶szemu otoczeniu si臋 wydaje, i偶 cierpi膮 oni z powodu w艂asnych charakter贸w (te偶 i osobowo艣ci, i podej艣cia do w sumie wszystkiego, co ich dotyczy), ale tak nie jest. Ewentualnie cierpi膮 z powodu indolencji ich najbli偶szego otoczenia, kt贸re z jakich艣 powod贸w zosta艂o im przydzielone, ale z pewno艣ci膮 przestan膮 si臋 zadawa膰.

Pisz臋 scenariusze do film贸w, do seriali, do teledysk贸w, znajduj臋 (albo nawet szukam) piosenek, kt贸re pasowa艂yby do moich petshop贸w, kt贸re mog艂yby opowiada膰 o ich ,,偶yciu'', relacjach, powi膮zaniach, pogl膮dach... Nawet zmieniam teksty piosenek (czytaj: przewa偶nie ich fragmenty), 偶eby (bardziej, lepiej) pasowa艂o, kreuj臋 relacje na Instagramie, robi臋 memy... I te偶 robi艂am dla nich pokoje, meble, sprz臋ty, akcesoria, dodatki i inne graty. Robi艂am, ale to nie oznacza, 偶e ju偶 偶adnych nie zrobi臋. Wiadomo o co chodzi, ka偶dy pok贸j musi by膰 inny, inne wzory, inne kolory, inny motyw przewodni, musi on pasowa膰 do swojego przysz艂ego lokatora i co r贸wnie(偶) istotne to to, 偶e chc臋, a偶eby by艂y tam inne meble. W sensie inne rodzaje. A wiecie, jak ma si臋 fajny ,,patent'' na biurko czy na 艂贸偶ko to nie za bardzo ma si臋 potrzeb臋 i  / lub ochot臋 wymy艣la膰 inn膮 ich konstrukcj臋. Wiadomo, 偶e obklei si臋 je innym papierem ozdobnym (z czym te偶 swoj膮 drog膮 swego rodzaju problem, bo przecie偶 musi pasowa膰 i musi okaza膰 si臋 ,,dobr膮 tapet膮 oraz dobr膮 oklein膮 meblow膮'', ale jednak b臋dzie to w pewnym stopniu powtarzalne. A chodzi o oryginalno艣膰, kreatywno艣膰 i pomys艂owo艣膰.

Manuela: I o innowacj臋

Ja: * przytakuj臋 *



Pok贸j Raven'a (LPS #994)

To jeden z moich ulubionych LPSowych pokoi, kt贸re zrobi艂am.

* obawiam si臋, 偶e nie tylko teraz, ale, 偶e nigdy nie b臋d臋 mia艂a mo偶liwo艣ci zrobienia zdj臋cia pokoju Meruit w takiej formie *

* no ale i tak wiecie jak on wygl膮da, wi臋c nie pofatyguj臋 si臋, a偶eby da膰 tu jego zdj臋cie. kolejny raz. wiecie, nie? *



Oliwia (LPS #2529)

Pok贸j... Oliwii? Albo... Pumpkin (LPS#1643), Kylie (LPS #2258) i Julii (LPS #1868) ? Jeszcze nie zdecydowa艂am czyi on b臋dzie, bo wszystkie z nich pasuj膮 do niego.

Zobaczymy czy trzy siostry przegadaj膮 jedynaczk臋...
Albo czy jedynaczka przegada trzy siostry....

W razie czego wywi膮偶e si臋 afera odno艣nie przejmowania tego pokoju, oby nie...

Kogo by on by艂, on te偶 jest jednym z moich ulubionych LPSowych pokoi, kt贸re zrobi艂am.


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮

Te偶 macie tak, 偶e wymy艣lacie 艣wietne pomys艂y, ale nie macie p贸ki co czasu i  / lub na razie nie macie mo偶liwo艣ci, 偶eby je (z)realizowa膰? Albo szukacie odpowiedniego momentu? Lub na takowy czekacie? Albo planujecie, a na ile b臋dziecie post臋powa膰 zgodnie z tym planem to ju偶 inny aspekt tej sprawy?

Kiedy艣 przypomnia艂am sobie stwierdzenie, 偶eby nie skupia膰 si臋 na tym czego si臋 nie ma, ale, 偶eby korzysta膰 z tego co si臋 ma.

Aktualnie kieruj臋 si臋 tym, ale po艂owicznie...


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


Wymy艣lam te偶 serie pogadankowe o interesantach lps, o lpstuberach i... o kolekcjonerach lps, sori.



LPS 馃崄 Czego nie powie kolekcjoner LPS ? [LPS COLLECTOR] #1 馃崄 I Littlest Pet Shop I Torineko

Nie-kolekcjoner wypowiada si臋 o kolekcjonerstwie... ↑

馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


Chcia艂oby si臋 napisa膰, 偶e robi臋 im zdj臋cia, ale jedyne zdj臋cia jakie jeszcze b臋d臋 mie膰 p贸ki co do zaprezentowania to wyci膮gni臋te z czelu艣ci pami臋ci moich no艣nik贸w plik贸w, mia艂y by膰 dodane kilka lat temu, ale dopiero niedawno si臋 nimi zaj臋艂am, zastanowi艂am si臋 nad nimi i wybra艂am te najlepsze. No i te偶 relacje z nagrywania film贸w, takie troch臋 behind the scenes, backstage i making of. No i oczywi艣cie filmy, chocia偶 w kontek艣cie LPSBlogowania to mog艂o nie by膰 oczywiste.

Ach, sori! Ja przecie偶 niedawno zrobi艂am sesj臋 zdj臋ciow膮 LPSom...

Aczkolwiek te zdj臋cia nie by艂y na tle ro艣lin, wi臋c je najwy偶ej mog臋 doda膰 na LPSBloga jako uzupe艂nienie / wzbogacenie tekstu posta lub w relacjach na Instagramie w wyr贸偶nieniu na ,,Home Sweet Home''. Taki mam Stuff.


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


Jestem kreatywna.


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


' Pleasure won't became career poser '

Petshopy sprawiaj膮 mi przyjmno艣膰. S膮 ze mn膮, ja jestem z nimi i czego tu chcie膰 wi臋cej?

Oczywi艣cie tego, 偶eby ,,nie sta艂y bezczynnie na p贸艂ce i nie patrzy艂y na nas z mieszanymi uczuciami'', bo to przecie偶 takie fajne kiedy nasz wymarzony petshop nie dosta艂 (jeszcze, oby) pracy w filmie / w  sesji zdj臋ciowej / w czym艣 innym, a po prostu czeka nie wiadomo na co, i on nie wie, i jego w艂a艣ciciel, kt贸ry co prawda bro艅 los si臋 nie przyzna innym, i nawet nie chce si臋 przyzna膰 przed samym sob膮, ale te偶 nie wie dlaczego tak post臋puje albo... nie chce wiedzie膰. Lub wmawia sobie, 偶e ma (jednak / po prostu, w艂a艣ciwe zaznaczy膰) inne podej艣cie albo postrzega to na zasadzie ,, Tak... Kiedy艣 to zrobi臋 '' .

Nie. Ja nie mam przymusu, presji czy czegokolwiek takiego, 偶e ,,musz臋 z nimi co艣 robi膰''. Dla mnie to si臋 dzieje. Po prostu. Naturalnie.

Zreszt膮, po co by si臋 je mia艂o skoro by si臋 nimi nie zajmowa艂o.



LPSowe zdj臋cie mojego autorstwa

Irena (LPS #879)


Kiedy艣 zosta艂o mi zadane pytanie w realu o nast臋puj膮cej tre艣ci:

- Po co Ci te LPS ? (czytaj: Po co Ci tyle tych LPS ?)

Odpowiedzia艂am troch臋 z nieuwagi, troch臋 z niewiedzy, troch臋 z tego, 偶e nie wiedzia艂am czy si臋 przyzna膰, czy zrobi臋 dobrze, je偶eli si臋 przyznam, te偶 nie chcia艂am dr膮偶enia, te偶 nie mia艂am przygotowanej odpowiedzi (w sumie powinnam spodziewa膰 si臋 tego / takiego pytania, ale si臋 go [jednak] nie spodziewa艂am), te偶 nie mia艂am nie wiadomo jakich plan贸w, bo gdybym odpowiedzia艂a:

- B臋d臋 co艣 z nimi robi膰.

To zaraz by by艂o:

- A co? (niby)

- A kiedy?

- A po co?

- A dlaczego?

- Przecie偶 nie musisz / nie mo偶esz / nie powinna艣 / nie potrzebujesz. 

- Masz czas na to? / Nie masz na to czasu.

- Nie polubisz. Naprawd臋 lubisz?

- Chcesz? A mo偶e jednak nie?

STOP. To ja mog臋 mie膰 moje petshopy i to ja mog臋 decydowa膰 co b臋d臋 z nimi robi膰.

Czy co艣 z nimi b臋d臋 robi膰, tu akurat nie ma decyzji, to jest dla mnie oczywiste, wpisane w sam膮 istot臋 miecia LPS.

I co ja odpowiedzia艂am?

Cicho, niedbale, troch臋 nieprzekonuj膮co, wymijaj膮co:

- Po to, 偶eby by艂y.

I co? 

Dalsze pytania si臋 sko艅czy艂y zanim tak naprawd臋 si臋 zacz臋艂y.

Przynajmniej do nast臋pnego razu.

Czyli co?

Chyba fine?


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


' Treasure won't became seeling item '

Tyle si臋 s艂yszy ,,pod swoim adresem'' albo kto艣 m贸wi o samym sobie, 偶e kiedy艣 to przejdzie, kiedy艣 z tego si臋 wyro艣nie, i inne takie...

Ale wiecie co?

Z pewnych rzeczy si臋 nie rezygnuje.

Je偶eli kto艣 z czego艣 rezygnuje to poddaje si臋, daje poczucie wygranej komu艣 innemu albo utwarza mu mo偶liwo艣膰 odczucia przez niego satysfakcji, sam nie maj膮c z tego niczego.

Dlaczego kto艣 mia艂by rezygnowa膰 z czego艣 je偶eli ta rezygnacja jest niepotrzebna? I tak naprawd臋 nie da nic. Nikomu. Nie wniesie ona niczego dobrego ani je偶eli chodzi o rezygnuj膮cego ani je偶eli chodzi o namawiaj膮cego do rezygnacji, wr臋cz narzucaj膮cego j膮.

Do pewnych rzeczy trzeba / powinno si臋 (w艂a艣ciwe zaznaczy膰) doj艣膰 samemu, a pewnych decyzji nigdy si臋 nie podejmie, bo nie uzna si臋 tego za op艂acalne, odpowiednie czy w艂a艣ciwe.

Po co s艂ucha膰 innych, z kt贸rymi si臋 nie liczy (w tej kwestii lub w 偶adnej) ? Skoro... Lepiej pos艂ucha膰 samego siebie. Zawsze.

Opinia publiczna jest, by艂a i b臋dzie. Czasami mo偶na si臋 po艣mia膰, czasami zaoponowa膰, a czasami mo偶na ,,przej艣膰'' obok niej oboj臋tnie.

To my mamy by膰 zadowoleni z naszych wybor贸w, a nie inni maj膮 by膰 zadowoleni z... no w艂a艣nie z czego? Z tego, 偶e uda艂o im pozbawi膰 si臋 LPSowicza LPS贸w ?

LPSowa opinia publiczna jest bardzo podzielona (nie to, 偶eby inne nie by艂y), ale ona wr臋cz

r o z d r a b n i a wszystko co tylko si臋 da, a nawet to, czego nikt inny nie da艂by rady roz艂o偶y膰 na czynniki pierwsze (ach, ta niewdzi臋czna matematyka) lub nie chcia艂by tego robi膰 lub nie przysz艂oby mu do g艂owy to robi膰.

,, Jeszcze si臋 taki nie urodzi艂 coby wszystkim dogodzi艂 '' .

Nagrywasz POPami? O, to bardzo 艂adne petshopy, s膮 bardzo przydatne i mo偶na im wykreowa膰 naprawd臋 fajne i naprawd臋 ciekawe imiona, charaktery, osobowo艣ci, zainteresowania, role, relacje, powi膮zania, ,,偶ycie'' i inne takie. Nadaj膮 si臋 do tego tak jak 偶adne inne petshopy, jest w nich co艣 wyj膮tkowego, maj膮 w sobie co艣 czego nie maj膮 pozosta艂e. Pasuj膮 do wielu temat贸w, r贸l i scenerii.

Nagrywasz POPami? Och nie! Jak Ty tak w og贸le mo偶esz?! Przecie偶 jest tyle innych n i e p o p u l a r n y  c h kszta艂t贸w, kt贸rymi warto nagrywa膰 filmy, kt贸rym warto robi膰 zdj臋cia, o kt贸rych warto pisa膰 posty, na kt贸rych warto si臋 skupi膰. Czy na 艣wiecie naprawd臋 istniej膮 tylko dwa gatunki zwierz膮t oraz pi臋膰 ras zwierz膮t?

Kto艣 ich raz u偶y艂, nie wiadomo czemu, dlaczego oraz po co, to co, to nagle wszyscy maj膮 ich u偶ywa膰? I ju偶 nie mo偶na nie tylko nie zatrudnia膰 innych petshop贸w ani nawet w og贸le nie mo偶na mie膰 innych LPS w swojej LPSowej kolekcji (?)

Mo偶ecie odpowiedzie膰 sami dla siebie jakie jest Wasze zdanie na ten temat, oraz Wasze podej艣cie do tej kwestii, a mo偶ecie te偶 podzieli膰 si臋 w komentarzu pod tym postem swoimi przemy艣leniami, spostrze偶eniami na ten, i nie tylko na ten temat.

I innymi takimi :D

Pierwsza wypowied藕 okazuje zrozumienie dla tych, kt贸rzy po prostu (bardzo) lubi膮 LPS POP i mo偶e ta osoba, kt贸ra by to powiedzia艂a sama je (bardzo) lubi...

Druga wypowied藕 jakby ,,osacza'' Interesanta LPS POP, ma do niego pretensje o jego w艂asne preferencje. Wida膰 tam niech臋膰 (awersj臋 wr臋cz) do nie tyle tylko do samych takowych figurek, ale i r贸wnie偶, a mo偶e nawet i bardziej, do w艂a艣nie Interesanta LPS POP.

Natomiast trzecia wypowied藕 po prostu my艣l臋, 偶e pokazuje, 偶e mo偶na je lubi膰 i, 偶e mo偶na, ale nie trzeba stawia膰 na pierwszych miejscach.

Je偶eli chodzi o r贸wne traktowanie LPS POP i lps nie pop to mam nieodpart膮 艣wiadomo艣膰 / nieodparte wra偶enie (w艂a艣ciwe zaznaczy膰) tego, 偶e nawet je偶eli kto艣 chcia艂by tak / to robi膰 to by ju偶 nie potrafi艂.

S膮 co prawda lps nie pop, kt贸re wol臋 od LPS POP, ale s膮 te偶 LPS POP, kt贸re wol臋 od lps nie pop.

Ale zazwyczaj nie s膮 to przyk艂ady odno艣nie mojej LPSowej kolekcji, a je偶eli chodzi o og贸lny LPS Stuff.

Natomiast je偶eli chodzi o petshopy, kt贸re s膮 lubiane przeze mnie, to s膮 to i LPS POP i lps nie pop. I nawet w kontek艣cie moich tutaj ,,puli ulubionych LPS'' s膮 co prawda i LPS POP i lps nie pop, ale jednak (nie jednak, a po prostu) od tych moich ulubionych lps nie pop wol臋 Moje Ulubione LPS POP.


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


,, Czas mija , ale niekt贸rzy naprawde sie nie zmieniaja ''

Czy czuj臋 do LPS to samo co kiedy艣 czy co艣 innego?

To nie tak, 偶e to nie jest ju偶 to samo. Mo偶e by膰, je偶eli si臋 chce i je偶eli si臋 postara. Zawsze mo偶na wr贸ci膰 do czego艣 co by艂o je偶eli wie si臋, 偶e / czy si臋 powinno, je偶eli wie si臋 jak to zrobi膰 i je偶eli umie, potrafi si臋 to zrobi膰. Je偶eli ma si臋 tak膮 mo偶liwo艣膰. Dobitnie rzecz ujmuj膮c: je偶eli ma si臋 tak膮 potrzeb臋.




Julia (LPS #1868)

LPSowe zdj臋cie mojego autorstwa


To jest to samo, ale w innej formie, te偶 w bardziej rozbudowanej, tak bym to nazwa艂a.


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


Jak nie teraz to kiedy ?

Spe艂niam swoje LPSowe marzenia.

Zawsze uwa偶a艂am, 偶e nie to, 偶e trzeba mie膰 marzenia, ale, 偶e je偶eli ju偶 si臋 je ma, to, 偶e trzeba (u)wierzy膰 w to, 偶e si臋 spe艂niaj膮, a nasze nie s膮 (偶adnym) wyj膮tkiem, pomaga膰 im si臋 spe艂nia膰, pozwala膰 im si臋 spe艂nia膰 i po prostu je spe艂nia膰!

By艂o te偶 takie stwierdzenie kiedy艣, 偶e:

,,Marzenia odbieraj膮 / zas艂aniaj膮 widok na (prawdziwe / realne) cele / 偶ycie''.

Czyli wynika艂oby z tego, 偶e marzenia przeszkadzaj膮 w realizowaniu (zamierzonych) cel贸w, odci膮gaj膮 od tego.

Ale! Ja uwa偶am, 偶e nie ma marze艅 bez cel贸w ani cel贸w bez marze艅. 

Tym bardziej nie ma bezcelowych marze艅.


Eklerka (LPS #1956)

LPSowe zdj臋cie mojego autorstwa


Reali艣ci tego (mo偶e) nie zrozumiej膮. Marzyciele pewno tak. Pesymi艣ci nie wiem. Optymi艣ci mo偶liwe, 偶e tak.


A ja? Kim jestem? Z tych podanych (?)

Moje podej艣cie jest inne w r贸偶nych sytuacjach. To nie tak, 偶e nagle / zawsze na wszystko jestem realistk膮 lub marzycielk膮 lub pesymistk膮 lub optymistk膮, nie.

Ja po prostu do jednych rzeczy podchodz臋 z realizmem, do innych pesymistycznie, do jeszcze innych mam optymistyczne nastawienie, a do pewnych (niekt贸re z nich wi膮偶膮 si臋 w jaki艣 spos贸b z tymi optymistycznymi kwestiami) jestem r贸wnie偶 marzycielk膮.


Mam LPSowe marzenia i wiem / wierz臋 / mam nadziej臋 / licz臋 na to, 偶e uda mi si臋 je spe艂ni膰.


Ja (raczej) NIE zastanawiam si臋 czy b臋d臋 mia艂a jakiego艣 petshopa, w sensie czy w og贸le.

Ja (raczej) zastanawiam si臋 kiedy b臋d臋 go mia艂a. Bo mam przekonanie, 偶e kiedy艣 tak. Wcze艣niej czy p贸藕niej, ale na pewno.

Mo偶e to idealistyczne? Nie. To po prostu konsekwentne. Konsekwentne d膮偶enie do swoich cel贸w, a i co za tym idzie - spe艂nianie swoich LPSowych marze艅.


,, Cz艂owiek bez pasji by艂by pusty [...] '' .

Nie wiem czy by艂by pusty, ale by艂by zapewne pozbawiony kreatywno艣ci, zawsze by艂by realist膮 i 偶y艂by przez ca艂y czas w szarej nudnej rzeczywisto艣ci. No i nie bajerujmy - mia艂by on wtedy nudne, smutne i trudne 偶ycie.

呕ycie z marzeniami jest 艂atwiejsze, bo ,,dodaje skrzyde艂'', ods艂ania perspektywy ,,na wi臋cej''.

呕ycie marzeniami z kolei sprawia, 偶e (ju偶) nie skupia si臋 te偶 na tym, co realne w og贸le i potem mo偶e by膰 bardzo zaskoczony gdy kto艣 zdecyduje si臋 ,,drastycznie'' ,, sprowadzi膰 go na ziemi臋 '' .

S艂owo ,,pasja'' ma te偶 inne znaczenie w innych j臋zykach, wi臋c to te偶 uwzgl臋dni臋, bo why not (czemu nie).

Cz艂owiek bez niedogodno艣ci by艂by pozbawiony jakby 艣wiadomo艣ci tego, 偶e czasami mo偶e by膰 / jest (w艂a艣ciwe zaznaczy膰) 藕le. Czasami jest to z jego winy, ale czasami nie ma on na to wi臋kszego lub nawet 偶adnego wp艂ywu. Za艂贸偶my, 偶e mia艂by on przez jaki艣 czas bezproblemowe 偶ycie i potem nagle zdarzy艂by si臋 jaki艣 k艂opot. Nie umia艂by, nie potrafi艂by sobie on z nim poradzi膰. Nigdy wcze艣niej go co艣 takiego /  to nie ,,spotka艂o'', wi臋c te偶 nie wie jaka jest istota takowego zawirowania 偶yciowego ani jak mia艂by sobie z ni膮 poradzi膰 ani, czy w og贸le da艂oby si臋 co艣 zrobi膰, 偶eby jako艣 to rozwi膮za膰.

Po prostu - mia艂by on odebrany obraz prawdziwego, realnego 偶ycia, tego jakie ono jest naprawd臋.


,, 呕y艂by on wtedy w ba艅ce mydlanej i czu艂by si臋 z tym wygodnie '' .


W 艣wiecie wyobra藕ni...



We w艂asnej Krainie Czar贸w...

LPSowy edit mojego autostwa


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


,,Zderzy艂by si臋'' LPSTuber czy LPSTuberka z hejtem odno艣nie swoich LPSowych film贸w. Albo zdj臋膰. Albo innych takich... I to by go zbi艂o z tropu. Te偶 mog艂oby go to, zrozumia艂e aczkolwiek smutne, zniech臋ci膰 do dalszej LPSowej dzia艂alno艣ci, a co gorsze i czego jeszcze bardziej nikomu nie 偶ycz臋 - do samych LPS.

,, Robi臋 takie dobre LPSowe filmy to na pewno wszystkim si臋 one spodobaj膮! '' .

Ach, c贸偶 za entuzjazm. ,,Rodem wyj臋ty'' z LPSowego filmu Oczekiwania VS Rzeczywisto艣膰 odno艣nie  Nagrywania na LPSTubie w jednym z zestawie艅 z kategorii pocz膮tkuj膮ca LPSowiczka, a co za tym idzie tak偶e i niedo艣wiadczona.

I wiadomo - najpierw nagrywaj膮ca LPSowe filmy, a dopiero potem zak艂adaj膮ca sw贸j kana艂 i dodaj膮ca tam filmy oraz ,mierz膮ca si臋 z'' LPSow膮 opini膮 publiczn膮.

Ja ju偶 dosz艂am do takiego wniosku dawno, m贸wi艂am to ju偶 ,,ile艣'' razy, ale teraz zdaje si臋, 偶e mam to okazj臋 pierwszy raz napisa膰, a wi臋c:

LPSTuber, LPSTuberka - do艣wiadczenie, wprawa, szerokie poj臋cie o nagrywaniu LPSowych film贸w,

a

osoba nagrywaj膮ca petshopy - brak do艣wiadczenia, brak wprawy, brak wystarczaj膮cego lub jakiegokolwiek poj臋cia o nagrywaniu LPSowych film贸w, to osoba pocz膮tkuj膮ca po prostu.

And don't impugn my opinion.

(I nie kwestionuj mojej opinii).


馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮馃尮


To na tyle w tym po艣cie, do zobaczenia w kolejnych postach i papa!


~ Torineko


1 komentarz:

  1. Szanuj臋 i podziwiam za tak d艂ug膮 notk臋 :D
    Ja zawsze mia艂am tak (moja siostra te偶), 偶e bawi艂y艣my si臋 ZAWSZE z zamkni臋tymi drzwiami i oknami, 偶eby nikt nas nie s艂ysza艂 :')
    M贸j pierwszy "serial" by艂 w艂a艣nie czym艣 w rodzaju nagrywanej zabawy, wyszed艂 okropny. Przynajmniej po latach mog臋 si臋 po艣mia膰 :D
    To wpatrywanie si臋 w naj艂adniejsze petki co艣 w sobie ma, lubi臋 mie膰 w kolekcji figurki, na kt贸re po prostu mi艂o patrze膰.
    Ostatnio po reorganizacji kolekcji cz臋艣ciej si臋 ni膮 bawi臋, a w zwi膮zku z tym wymy艣lam relacje i charaktery, chocia偶 bardziej wychodz膮 one w praniu.
    Bardzo ch臋tnie zobaczy艂abym te memy, mam wra偶enie, 偶e LPS'owych mem贸w nie ma prawie w og贸le :D
    Ostatnio te偶 jako艣 wi臋cej petszopkowych zdj臋膰 robi臋, mo偶e 偶e wzgl臋du na t膮 wspania艂膮, letni膮 pogod臋.
    Na mnie na szcz臋艣cie ju偶 nie patrzy z mieszanymi uczuciami 600 par oczu, wi臋kszo艣膰 z nich wyl膮dowa艂a w workach, ale o tym zamierzam napisa膰 jakiego艣 posta.
    Niestety coraz cz臋艣ciej przy艂apuj臋 siebie na faworyzowaniu POP'贸w (g艂贸wnie shorthair贸w), ale nic na to nie poradz臋 馃ゲ

    OdpowiedzUsu艅