sobota, 12 sierpnia 2023

11. LPS 馃尰 [MEMY] 馃尰 I Littlest Pet Shop I Torineko

 

Cze艣膰! Tu Torineko !


* wydawa艂o si臋 kilka lat temu, 偶e memy by膰 mo偶e znikn膮 z powierzchni internetu, i to bezpowrotnie, tak si臋 jednak (na szcz臋艣cie) nie sta艂o *

* co nie zmienia faktu, i偶 by艂y one ,,gatunkiem'' (powa偶nie) zagro偶onym *

* zainspirowanie si臋 postem pewnej LPSBlogerki i postanowienie om贸wi膰 na swoim LPSowym Blogu swoich LPSowych Mem贸w *


Tak偶e na miejsca, gotowi, start!


MOJE LPSOWE MEMY

Wy ju偶 wiecie, 偶e ja jestem i LPSTuberk膮 i LPSInstagramerk膮 i LPSBlogerk膮, nie zamykam si臋 na jedn膮 g艂贸wn膮 form臋 LPSowej dzia艂alno艣ci, ale te偶 w kontek艣cie tych trzech g艂贸wnych aspekt贸w jest u mnie widziana / zauwa偶ana (w艂a艣ciwe zaznaczy膰) charakterystyczna my艣l臋 / mam nadziej臋 (w艂a艣ciwe zaznaczy膰) r贸偶norodno艣膰, i to du偶a, a nawet bardzo du偶a.


* wydawa艂oby si臋 wi臋c, 偶e w og贸le si臋 nie ograniczam, ale jednak nie taka jest prawda *


Jedni lubi膮 memy, inni nie.

Ale...

Kto nie lubi LPSowych mem贸w? :D

Ja je bardzo lubi臋! :D

C贸偶 za ironia losu, je偶eli chodzi o LPSowe memy innych LPSowicz贸w to jeszcze nie by艂o takich, kt贸re mnie zachwyci艂y (albo ja sobie takowych w tej chwili nie mog臋 przypomnie膰), ale akurat z moich jestem bardzo zadowolona.


MEMES GIVES ME MOOD



呕ycie jest zbyt kr贸tkie, 偶eby mie膰
NUDNE LPS

Po lewej stronie petshopa, kt贸ra wreszcie nie zosta艂a przeze mnie okre艣lona nie艂adn膮, ale po prostu nudn膮.

A po prawej stronie moja ukochana Nadja <3
Ona to, naturalnie, jest tutaj (i nie tylko tutaj) w charakterze interesuj膮cego (ciekawego) LPS.

Mora艂 (je偶eli oczywi艣cie mog臋 to w ten spos贸b okre艣la膰 oraz podsumowywa膰) z tego oto mema jest taki:

Nie zwracajmy uwagi na petshopy, kt贸re nam si臋 nie podobaj膮, co do kt贸rych nie jeste艣my pewni, 偶e nam si臋 one w og贸le kiedykolwiek, mo偶e, ale nie na pewo, spodobaj膮. Oraz na takie co do kt贸rych nie wiadomo czy kiedykolwiek do czegokolwiek si臋 nam one przydadz膮. Mo偶e nie to, 偶e nie wystarczy nam kwestii, kt贸ra zosta艂a poruszona w tym memie, a co jest bardziej realne i bardziej prawdopodobne - nie wystarczy nam na to dzieci艅stwa.
Czy po prostu zainteresowania, jakim da偶ymy / da偶yli艣my / b臋dziemy da偶y膰 LPS.

LPSowiczka, kt贸ra odesz艂a od LPS zanim zd膮偶y艂a spe艂ni膰 swoje wszystkie LPSowe marzenia.
Nie brzmi to dobrze. Ale niestety, mo偶e to by膰 prawdziwe w odniesieniu do kogo艣, nie jest powiedziane (ani napisane), 偶e ta sytuacja si臋 naprawd臋 nie wydarzy艂a.

Jak nie teraz to kiedy?

Kiedy b臋dzie TEN dobry moment, 偶eby to zrobi膰?

A wystarczy jeden moment i ju偶 mo偶ecie mie膰 swojego wymarzonego petshopa lub straci膰, nie wiecie czy nie na zawsze, mo偶liwo艣膰 takow膮, a偶eby by艂 on z Wami akurat, a nie, 偶eby mia艂 go kto艣 inny.
Przyk艂ad?
Ja.
Ja natomiast mam o tyle szcz臋艣cia i sprytu, 偶e mnie si臋 akurat wtedy uda艂o. A innym razem dosz艂a do tego r贸wnie偶 perswazja. A za pierwszym, tak naprawd臋, bycie upartym.
Wydawa艂oby si臋, 偶e ten aspekt tej sprawy dotyczy Nadji, ale on akurat nie.
Nadja jest tu (i nie tylko tu) po prostu tym ciekawym (interesuj膮cym) petshopem, oraz jest dalmaty艅czykiem, a i tamta to dalmaty艅czyca, co r贸wnie偶 gra tu istotn膮 rol臋. Chodzi w tym te偶 oto, aby por贸wnanie to mog艂o by膰 bardziej widoczne i bardziej trafne.

Albo kupimy jakiego艣 petshopa, bo tani, bo POP, bo co艣 tam.
I co? B臋dzie nam si臋 tylko tak wydawa膰, 偶e my si臋 z niego cieszymy. Mo偶e nam si臋 on jednak rzeczywi艣cie spodoba, ale ja z mojej (i Mirabelli) sytuacji wiem, 偶e tak niekoniecznie si臋 stanie / niekoniecznie tak si臋 mo偶e sta膰.
A nawet je偶eli to nie jest to na zawsze.

A teraz dalsza cz臋艣膰 tego mema (niby inny mem, ale jak偶e bardzo on si臋 wi膮偶e z tamtym poprzednim)


Wi臋c ja mam
interesuj膮ce LPS

Tu t膮 szar膮, nudn膮, smutn膮 dalmaty艅czyc臋 zast膮pi艂 m贸j kochany Dennis ♥ 

Jak b臋dziemy mie膰 w kolekcji tylko fajne dla nas LPS to u艂atwimy sobie LPSowanie ^^

* nie wiem czy te dwa memy nie by艂y robione przeze mnie ,,na wyczucie'', bo nie jest to pewne, ale mo偶liwe - i偶 podczas robienia pierwszej cz臋艣ci tego mema nie by艂o jeszcze ze mn膮 Dennisa, a podczas robienia tej drugiej - ju偶 by艂 m贸j *

* i dalej jest, i b臋dzie ♥ *

* 偶e moja wytrwa艂o艣膰 w tym jest op艂acalna, to wiem, ale wiedza, 偶e ,,mo偶e jeszcze nie teraz, ale kiedy艣 na pewno'' taka silna i przekszta艂caj膮ca si臋 w czyny? *

* to mo偶e by膰 smutne i mog艂oby by膰 z r贸偶nych, co pocieszaj膮ce - tylko z h i p o t e t y c z n y c h powod贸w prawdziwe, to to, 偶e wcale nie by艂o powiedziane czy pokazane - tak, na pewno b臋d臋 go mie膰 i zrobi臋 tego mema, czytaj: 偶e zd膮偶臋 go zrobi膰 (przed wybitymi dwoma tygodniami od tego pierwszego) *

馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰




Ten kto nagrywa LPSowe filmy i / lub robi LPSowe zdj臋cia ten mo偶liwe, 偶e uto偶sami si臋 (tak to sformu艂uje wtedy?) z tym memem.

Ile razy to ja mog艂am i chcia艂am nagrywa膰 / nagra膰 LPS.
Ale nie mog艂am z jednego cho膰by powodu?
I cz臋sto (czytaj: prawie zawsze) przeszkoda to s艂o艅ce. A raczej jego brak.


馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰




Ten u偶ytkownik kocha LPS.

Po angielsku ,,love'', czyli (jakoby) ,,kocha'', ale pow艣ci膮gliwa znaczeniowo艣膰 naszego j臋zyka ograniczy艂a si臋 w tej kwestii do ,,uwielbia''.

Tak czy inaczej - ten u偶ytkownik bardzo lubi LPS.

Takiego mema r贸wnie偶 nie by艂o, a ja takiego w艂a艣nie potrzebowa艂am.
I potrzebuj臋 dalej, ale to troch臋 schodzenie z tematu, zreszt膮 ju偶 on jest / ju偶 go mam, wi臋c jakby potrzebuj臋 go mniej, taka tam ,,niezgodno艣膰''.




Wy te偶 nie macie 偶adnych zwierz膮t, opr贸cz LPS ?

Ja te偶 (nie) .


馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰




Tu akurat jak mo偶na zobaczy膰, przeczyta膰, po czasie (jednak) zosta艂o przeze mnie zmienione moje zdanie, akurat w tym przypadku - na temat z臋b贸w petshop贸w.

Czas mija i niekt贸rzy jednak w pewnych kwestiach zmieniaj膮 swoje zdanie...

* ciekawe czy gdyby wtedy i ten kr贸lik i ten rekin byli w moim posiadaniu to kto wtedy wygra艂by konkurs na najfajniejsze z臋by *


馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰




Znacie to ,,powiedzenie'' ?

,, Wszystko i nic '' ?

A konkretniej to..

,, Je偶eli zajmujesz / chcesz zajmowa膰 si臋 wszystkim to znaczy, 偶e tak naprawd臋 nie zajmujesz si臋 / nie chcesz si臋 zajmowa膰 niczym '' ?

Nie... Nie tak jest u mnie.

Ja po prostu, wed艂ug opinii publicznej, mam, uwaga 
je d n o zainteresowanie, kt贸rym s膮 (oczywi艣cie) LPS. Ale jak ju偶 pisa艂am, czy m贸wi艂am, nieraz, to LPSowanie wi膮偶e si臋 z wieloma rzeczami.
Wi臋c mo偶e tak...
Jedno zainteresowanie, ale za to jakie obszerne! :D
No i... nie jedno. 

* bo jeszcze w sumie nie a偶 tak dawno, projektowa艂am stroje, czytaj: rysowa艂am projekty ubra艅 wydrukowanym szkicom modelek *

Ten mem oznacza, 偶e mam do zrobienia wszystko (co chc臋 zrobi膰, mam ochot臋, zaplanowa艂am sobie) i nie chc臋 z niczego (z tych rzeczy [!]) zrezygnowa膰.



Czysta kreatywno艣膰

I czego tu chcie膰 wi臋cej?
Zapewne niczego. A przynajmniej tak chcia艂oby si臋 powiedzie膰, czy napisa膰... Oczywi艣cie trzeba te偶 wzi膮膰 pod uwag臋 r贸偶ne czynniki, kt贸re o rozwoju tej oto kreatywno艣ci mog膮 zawa偶y膰 → czas lub jego brak, pomys艂(y) lub ich / jego brak... 
Ch臋ci? One (niemal / ca艂kowicie, w艂a艣ciwe zaznaczy膰) wi膮偶膮 si臋 z motywacj膮... No i te偶 oczywi艣cie nie mo偶na zapomina膰 o braniu pod uwag臋 r贸偶nych czynnik贸w, kt贸re decyduj膮 / mog膮 zadecydowa膰 (w艂a艣ciwe zaznaczy膰) o tym, 偶e / czy ta oto kreatywno艣膰 b臋dzie czysta. I to w r贸偶nych kontekstach, kwestiach i aspektach...


馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰





Kartka papieru. Druk. Tekst. Napisy. Pomi臋ta. Zapa艂ki. Podpalona.

Po艂膮czenie i dopasowanie... 

Chcia艂oby si臋 napisa膰, 偶e to nieziemskie, ale zapa艂ki s膮 jeszcze dost臋pne na naszej planecie, a i tego petshopa, chocia偶 trudno, to jednak da si臋 go zdoby膰...

Match: Nie wspomnia艂em, 偶e jeste艣my w szkole na te艣cie z matmy?
Torineko (Ja) : Nie...
Match: No to teraz ju偶 wiecie.

* gdyby kto pyta艂 to Match to Boy, z szarym magnesem, wariant ameryka艅ski, gra Monopoly, LPS #NO... *

Torineko (Ja) : Czy zosta艂y przeze mnie pomini臋te jeszcze jakie艣 parametry?
Match: Tak oczywi艣cie
Match: Moja (nie)ziemska kolorystyka oraz Tw贸j ulubiony znaczek w oczach petshop贸w.
Torineko (Ja) : I Twoja cena, te偶 bardzo dobra...
Match: Wol臋 nie wiedzie膰 jak Ty mnie cenisz.
Torineko (Ja) : Bardzo ^^
Match: A no to w porz膮dku.

Match - zapa艂ka
Matching - dopasowanie, po艂膮czenie

Przyznacie sami, i偶 kompozyja tego oto dzie艂a JEST nieziemska?
Match: Prawda. Tak. Jest.

* ach, ta niewdzi臋czna matematyka... *

* gdyby kto pyta艂, to Match zrobi艂 tu test sprawno艣ci przedmiotu u偶ytkowego jakim s膮 zapa艂ki, zamiast zrobi膰 zadania z testu z matematyki *


馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰




Torineko (Ja) : Monika czy jeste艣 dziecinna?
Monika: Ale pytasz mnie czy w og贸le czy jak bardzo?

My艣l臋, 偶e nasz tutaj wsp贸lny mem (m贸j i Moniki) doskonale opisuje to jakie obydwie jeste艣my


馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰


* je偶eli jeszcze jakie艣 memy zdob臋d臋 (czytaj: znajd臋 i / lub zrobi臋), to najprawdopodobniej napisz臋 o tym nast臋pnego posta *

* jak / je偶eli ilo艣膰 tych mem贸w oka偶e si臋 (naprawd臋) (bardzo) du偶a, to (mo偶e) wtedy zrobi臋 seri臋 post贸w o tym? *

To na tyle w tym po艣cie, do zobaczenia w kolejnych postach i papa!

~ Torineko

PS Memy maj膮 nie tylko (wbrew pozorom oraz wbrew opinii publicznej) 艣mieszy膰, one mog膮 te偶 w brutalny spos贸b pokazywa膰 rzeczywisto艣膰 albo po prostu s艂u偶y膰 do uto偶samiania si臋 z nimi.

PPS Match i Monika ,,pisali'' troch臋 tego posta :D

1 komentarz: