czwartek, 31 sierpnia 2023

12. LPS 馃尰 [PRZEMY艢LENIA] #7 馃尰 I Littlest Pet Shop I Torineko


Cze艣膰! Tu Torineko !


Moje LPSowe Przemy艣lenia na temat zda艅 LPSowej opinii publicznej na r贸偶ne, przer贸偶ne wr臋cz, LPSowe tematy.

Mam inne stanowisko w pewnych kwestiach.

LPSowy 艢wiat jest bardzo oryginalny, r贸偶norodny chocia偶 i tu zdarzaj膮 si臋 podobne, a wr臋cz niekiedy nawet i takie same pogl膮dy. Tak偶e wi臋c dlatego nie wiem czy nie zgadzam si臋 z wi臋kszo艣ci膮 czy z... prawie nikim? 


Pewna czesc, zwlaszcza ta dawniejsza i zdawaloby sie, ze wcale nie LPSowa, swego czasu twierdzila, iz LPS to (nie) (tylko) kawalek plastiku .

Sposoby postrzegania LPS贸w oraz metody zajmowania si臋 nimi s膮 cz臋sto... naprawd臋 nietuzinkowe. Chcia艂oby si臋 napisa膰, 偶e s膮 one o s o b l i w e , ale czy LPSie mo偶na postrzega膰 jako osoby? Na pewno jako niezwyk艂e plastikowe figurki, wyj膮tkowe, i co najbardziej podkre艣lane: to nie jest kawa艂ek plastiku. Nawet nie, 偶e tylko. Bo 艣miem twierdzi膰 i偶 w og贸le. Czy tylko mnie zawsze kawa艂ek plastiku kojarzy艂 si臋 z jak膮艣 uszczerbion膮 czy w innym bezsensie uszkodzon膮 nie firmow膮 zabawk膮 jakich niewiele? Nic nie znacz膮cy, bo oderwany od tej ca艂o艣ci, kt贸r膮 to niegdy艣 stanowi艂? I zapewne by艂 wtedy czym艣 wi臋cej. Dos艂ownie i w przeno艣ni. I te偶 znaczy艂 nawet nie, 偶e co艣 wi臋cej, ale po prostu: cokolwiek.

Petshopy natomiast zosta艂y utworzone: wymy艣lone i wyprodukowane tak, by przypomina膰 zwierz臋. Prawdziwe zazwyczaj. I to jak? Z tak膮 dok艂adno艣ci膮 staranno艣ci膮, fantazj膮 i renom膮 rzeczywi艣cie zasz艂y naprawd臋 daleko!



Wiecie co? Dla mnie petshop to jest m.i.n. wysoce uosobione zwierz臋. Plastikowe, je偶eli bra膰 pod uwag臋 jego tworzywo czy pewn膮 nieruchomo艣膰.

Ale zwierz臋. ,,M贸wi'' na filmach i ,,porusza si臋'' na nich, nawet ,,wykonuje pewne czynno艣ci'' ; rzecz jasna z nasz膮 pomoc膮. Albo zdaje si臋  c o 艣 robi膰 je偶eli mowa o zdj臋ciach. Czy po prostu ,,w czym艣 uczestniczy'' je偶eli akurat pojawi si臋 w po艣cie na LPSowym Blogu.

Petshop to jest te偶 forma. Wyra偶ania siebie...

Rozwijanie kreatywno艣ci. Docelowo u dzieci. A potem okaza艂o si臋, 偶e tak偶e i u m艂odzie偶y...


Pewna LPSBlogerka napisala kiedys , ze petshopy zyja wlasnym zyciem .

Serio? Naprawd臋? 

Tam gdzie go zostawi艂e艣, tam go zastaniesz.

No chyba, 偶e kto艣 Ci go ,,chamsko przesun膮艂'' albo bezczelnie przestawi艂.

Petshopy b臋d膮 偶y艂y, i 偶yj膮, ale w zakresie tego co my sami im wymy艣limy. Utworzymy, i wprowadzimy ,,w 偶ycie''. 

No i naprawd臋? Musz膮 偶y膰 swoim? 

Moje petshopy, zw艂aszcza Zayan, Nolan, Greta i Meruit 偶yj膮 moim 偶yciem. Nie tylko obok mnie. Ale a偶 ze mn膮. Chodzi mi tu o historie co prawda LPS贸w, ale nie dotycz膮cych LPSowego 艢wiata, ale tego realnego.

To co ze mn膮 prze偶yli najlepiej pokazuje, 偶e to nie s膮 zwyk艂e figurki.

- ,, Z 偶adnymi innymi petshopami nie poczu艂a tego co z nami '' .

Tak to prawda, i czu艂am to, ale jako艣 jeszcze o tym nie napisa艂am... 

Jeden z tych petshop贸w ,,wypowiedzia艂 si臋'' na ten temat. 

I nawet o swoich kolegach (czytaj: Frendach) ,,pomy艣la艂'' ... 


馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰


Ah, no i wymy艣lam im ich LPSowe historie, to funkcjonuje w mojej LPSowej Kolekcji, w Moim LPSowym Mie艣cie i w mojej LPSowej dzia艂alno艣ci. 呕adnymi innymi zabawkami tak si臋 nie zajmowa艂am. A gdy inne naprawd臋 straci艂y w moim mniemaniu na warto艣ci, oczywi艣cie w obliczu tego jakie wspania艂e s膮 petshopy, i w takowej w艂a艣nie 艣wiadomo艣ci, i to znacznie, zajmuje si臋 tylko i a偶 LPSami. 

No i one s膮. Inne te偶. Mniej lub bardziej, ale jednak. Po prostu: obecne. Wi臋c ja stwierdzam, i偶 one 偶yj膮 naszym (LPSowicz贸w) 偶yciem. Te偶.


Pewna LPSowiczka nie czysci swoich  petshop贸w, uwaza , ze tak jest dla nich lepiej oraz , ze wtedy widac, ze petshop duzo przeszedl .

Ja czyszcz臋 moje petshopy. Ka偶dego z nich czy艣ci艂am od razu albo nied艂ugo, po zakupie. Te偶 z r贸偶nych powod贸w: do nagrywania film贸w, do robienia zdj臋膰, do zabawy, czy do innego rodzaju ich u偶ytkowania wol臋, 偶eby by艂y one od艣wie偶one.

Mnie jest smutno gdy widz臋 petshopy, kt贸re wygl膮daj膮 jakby si臋 nimi nigdy nie zajmowano. Albo ewentualnie jak gdyby by艂o to robione ,,dawno i nieprawda'' . Uwa偶am, 偶e LPSowicze powinni dba膰 o swoje ma艂e skarby ♥️

Lepiej mie膰 petshopy, kt贸rymi si臋 opiekuje, i wcale nie potrzeba do tego lalek Blythe! :D




LPSowicze powinni sami o nie dba膰, a nie ,,zatrudnia膰'' lalk臋 Blythe, czy ,,pr贸bowa膰 j膮 zatrudni膰'', gdyby przypadkiem albo celowo ,,stawia艂a op贸r'' :D




馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰


Zdarza si臋, 偶e kto艣 wystawi na internetowym serwisie sprzeda偶owym og艂oszenie z widocznie brudnym petshopem. To odstrasza od zakupu. A skoro ten ,,sprzedaj膮cy'' nie pofatygowa艂 si臋, 偶eby wyczy艣ci膰 towar do zaprezentowania na zdj臋ciach, to prospektywny kupuj膮cy ma prawo mie膰 w膮tpliwo艣ci czy przed wysy艂k膮 petshop b臋dzie doprowadzony do stanu u偶ywalno艣ci. Pewnie, 偶e samemu te偶 si臋 myje petshopy, ale zdarza si臋, 偶e jest on tak zanieczyszczony, 偶e nie da si臋 ju偶 nic z tym zrobi膰 albo jest to bardzo trudne.

Je偶eli chodzi o mnie i o moje petshopy to du偶o przesz艂y te, kt贸re maj膮 historie. Wa偶ne,  istotne. Te LPSowe i te realne. Petshopy, jakie d艂ugo si臋 ma, bardzo chcia艂o si臋 je mie膰, a i mo偶e d艂ugo te偶 si臋 na nie czeka艂o. To te petshopy, do kt贸rych czuje si臋 przywi膮zanie i ma si臋 z nimi wspomnienia. Dobre. Du偶o.


Pewna LPSTuberka pokazala kiedys na jednym ze swoich filmow swoje petshopy co do ktorych jest pewna , ze nigdy ich nie sprzeda .

Chodzi艂o jej o pokazanie sympatii jak膮 je da偶y艂a oraz jej przywi膮zania jakie do nich czu艂a, nie o ewentualne sprostowania sprzeda偶owe.

Pokaza艂a tam ich kilka, opowiedzia艂a te偶 dlaczego s膮 dla niej wa偶ne.

Ja czuj臋 do moich petshop贸w co艣 wi臋cej (jeju, jak to zabrzmia艂o! :D), ale uzasadni膰 to czy opowiedzie膰 o tym ju偶 bym raz, 偶e niekoniecznie chcia艂a, a dwa nie do ko艅ca bym wiedzia艂a jak to ,,ubra膰 w s艂owa'' na LPSTube'owym filmie czy w LPSBlogowym po艣cie. S膮 rzeczy o kt贸rych trudno si臋 opowiada, s膮 te偶 takie rzeczy o kt贸rych nie chcia艂oby si臋 m贸wi膰 ,,wszystkim''. Albo zwyczajnie: kto艣 nie ma potrzeby dzieli膰 si臋 ,,z innymi''' tym czy tamtym. Na razie lub w og贸le. Albo nie jest jeszcze na to gotowy czy nigdzie mu si臋 z tym nie 艣pieszy...

My艣la艂am kiedy艣, ju偶 do艣膰 dawno, nad takim filmem, te偶 nad takim postem, ale ostatecznie do niczego nie dosz艂o.

Ta LPSTuberka uwzgl臋dni艂a tam i lps nie pop i LPS POP. Zapyta艂a swoich widz贸w czy s膮 zdziwieni tym, 偶e nie pokaza艂a drogich i / lub unikatowych figurek. Naprawd臋? Mia艂am wra偶enie, 偶e prawie wszystkie, kt贸re tam pokaza艂a to te drogie i / lub unikatowe, czy po prostu poszukiwane, po偶膮dane... Uznaj臋 to za zbieg okoliczno艣ci, ale skoro zada艂a takie pytanie to widocznie nie zauwa偶y艂a i / lub nie zna艂a si臋 na trudno-dost臋pno艣ci pewnych petshop贸w. Zreszt膮 ten film ma ju偶 (troch臋) du偶o lat, wi臋c i LPSowy 艢wiat si臋 ,,troch臋'' zmieni艂. Albo mo偶e po prostu, i co najbardziej prawdopodobne, chcia艂a podkre艣li膰 inne ich cechy ni偶 ,,tylko'' rozchwytywanie ich przez innych.

A ja? A ja wa偶nych dla mnie moich Pets贸w nigdy nie sprzedam.

Dotyczy to i tych bardziej unikatowych i tych mniej... , i innych te偶.

A co obok tego ,,idzie'' ? Ani nie pozb臋d臋 si臋 ich w 偶aden inny spos贸b.


Pewna LPSBlogerka napisala , ze miala czas, ze LPS POP byly dla niej calym zyciem , ale jakos ( jej ) to minelo .

Czy jest ona zdania, 偶e to mija z czasem?

Wiecie co? Ja nie jestem takiego zdania. Nie musi mija膰, mo偶e zosta膰. A te偶 nie musi mie膰 miejsca, mo偶e takie podej艣cie, takie sytuacje si臋 w og贸le nie wydarz膮. Zale偶y, po prostu...

Tam w tej wypowiedzi faktowo by艂o te偶 s艂owo ,,te偶'' , wi臋c czy to aluzja? Do mnie? I do mojego podej艣cia? ;D Odno艣nie LPS...

W sumie nie zna mnie ani moich LPS na tyle, aby m贸c to stwierdzi膰, wi臋c ciekawe. A te偶 i ja jej moim zdaniem nie poda艂am sformu艂owania odno艣nie kt贸rego mog艂aby tak pomy艣le膰. Chyba 偶e da艂am, ale tego nie odebra艂am w taki spos贸b w jaki ona to odebra艂a.

M贸wi si臋, 偶e ,,jako艣 to b臋dzie'' . Ale serio, nie zmuszajmy si臋 do zaprzestania lubienia pewnych petshop贸w tylko dlatego, 偶e LPSowa opinia publiczna ma inne zdanie na ten temat ni偶 ,,my'' . 

I jeszcze taka sprawa: LPS POP s膮 zazwyczaj nielubiane lub po偶膮dane w艂a艣nie dlatego, 偶e nazwano je ' POP ' i og艂oszono to, 偶e one s膮 lepsze od innych petshop贸w, niczego im nie udowodniono ;D Chodzi mi o to, 偶e nie ma tu zale偶no艣ci. S膮 艂adne i fajne LPS POP, a s膮 te偶 takie, kt贸re s膮 nie艂adne i / lub niefajne. Dotyczy to i lps nie pop.

Ja tak bardzo nie rozumiem tego podej艣cia: chc臋, musz臋 i potrzebuj臋 tego petshopa, bo to POP.

Ja nie chc臋 wszystkich LPS POP, nie wszystkie musz臋 mie膰 i nie wszystkich potrzebuj臋, to dotyczy te偶 i lps nie pop.

I czy ta LPSBlogerka widzi w tym co艣 z艂ego? W sensie stwierdzam, 偶e sformu艂owanie, 偶e ,,LPS POP s膮 / by艂y dla kogo艣 ca艂ym 偶yciem'' jest troch臋 (albo mo偶e i nawet bardzo, zale偶y od LPSowicza, od jego LPS POP i od jego podej艣cia do nich) naci膮gane.

,,Chocia偶'' ... ?

Ja Kocham Zayana

Szczeg贸lnie, Specjalnie

Ale wiecie, jak kto艣 nie zna sprawy, i / lub ma inne podej艣cie do LPS, swoich, czyich艣, cokolwiek, czy og贸lnie, albo mo偶e nawet i szczeg贸艂owo, kto ich tam wie..., to mo偶e tego nie (z)rozumie(膰).





* zrobi艂am kola偶 z Moimi LPS POP, a przynajmniej chcia艂am *

* nie ma tu wszystkich, ale ,,s膮 tu te, kt贸re si臋 poczuwaj膮'' :D

* zreszt膮 to te ,,mia艂y tu by膰'' *

* Aisha jest wredna, wi臋c Te Moje LPS POP ,,si艂膮 rzeczy'' nie chc膮 si臋 z ni膮 zadawa膰 *

* A Raven WCALE NIE JEST WREDNY, wcale nie Zayan to ,,napisa艂'' *

          * a mirabella? nie chc臋 jej XD *

* aktu艂aluzeszyn: nawet (czytaj: po prostu) ju偶 jej nie mam xd *


* Zayan osobno, poniewa偶 jest ' selfish ' , wcale nie Raven to ,,napisa艂'' *

* Zayan jest dla mnie bardzo wa偶ny, ale przecie偶 nie mog臋 napisa膰, 偶e jest moim ca艂ym 偶yciem, bo si臋 od siebie r贸偶nimy pod pewnymi wzgl臋dami, i te偶 nie mam go od pocz膮tku ani mojego 偶ycia ani mojej lpsowej historii ani mojej lpsowej dzia艂alno艣ci *




Zayan


馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰


To co? To zamiast LPS POP mam pisa膰 dogi, collie, shorthairy? (, jamniki, spaniele?) .

Lubi臋 je, i to bardzo, s膮 takie, kt贸re s膮 po prostu a     * zachwyt *

LPS贸w kszta艂ty, wzory, kolory, wygl膮d s膮 wa偶ne.

Ale naprawd臋? Czy jest kto艣, ktokolwiek, kto lubi jakiego艣 petshopa tylko (ewentualnie a偶 :D) dlatego, 偶e to POP ?

No chyba nie.


* ja tak mia艂am z mirabell膮. a do tego ona nie jest ' bella ' ... wi臋c i imi臋 troch臋 jakby nie do ko艅ca pasuje, ale chodzi艂o mi, gdy jej nadawa艂am (to) imi臋 o te owoce mirabelle, a t膮 (nie)zgodno艣膰 w jej imiennych okre艣leniach zauwa偶y艂am kilka lat p贸藕niej *


* ale serio, cieszy艂am si臋 z niej, bo to POP i to tani...*


* czy ja si臋 w艂a艣nie zastanawiam czy to ona jest (czytaj: by艂a) moim pierwszym POPem? w sumie nie tylko teraz... ale pierwszym chcianym na pewno nie jest! mam tu na my艣li takiego b臋d膮cego w moim posiadaniu, moje pierwsze marzenie LPS POP to taki szary shorthair z kwiatkami w oczach i z pr膮偶kami na ogonie... when? one day... perhaps yes *


* i tylko mi si臋 wydawa艂o, 偶e mi si臋 ona podoba, nawet w momencie zakupu nie by艂o, 偶e 艂adna czy co艣, a potem sobie wmawia艂am, 偶e jest fajna *


Pewna LPSBlogerka napisala , ze ,, faworyzowaniu'' ' LPS POP ' moze zapobiec po prostu przestanie uzywania tego okreslenia odnosnie dogow , collie , shorthair贸w , jamnik贸w , spanieli .

Ale ja stwierdzam, 偶e to nie tej natury problem.

,,Faworyzowanie'' pochodzi od ' favourite ' , czyli ulubiony. A prawie ka偶dy ma inne ulubione LPS, i je偶eli chodzi o LPS POP i o lps nie pop. Prawie ka偶demu podoba si臋 co艣 innego, s膮 r贸偶ne podej艣cia, opinie, pogl膮dy w LPSowym 艢wiecie, i te偶 inne wspomnienia i upodobania w odniesieniu do poszczeg贸lnych LPSowicz贸w i do konkretnych LPSi贸w.


Pewnych LPSowicz贸w LPSy nazywaly sie inaczej w kazdej zabawie i / lub w kazdej z nich mialy inne role .

O nie, nie (!)



* te偶 macie tak, 偶e chcecie nagra膰 film (z) jakim艣 petshopem, ale nie wiecie jak / o czym? to ja *


Moje petshopy maj膮 imiona, charaktery, osobowo艣ci i w og贸le ,,ca艂e ich 偶ycie'' funkcjonuj膮ce w mojej LPSowej kolekcji i obowi膮zuj膮ce w ka偶dym moim po艣cie, filmie, zdj臋ciu, relacji, zabawie, czy w jakiejkolwiek innej formie mojej aktywno艣ci czy mojej dzia艂alno艣ci z nimi. Ich historie s膮 uwzgl臋dnione w Moim LPSowym Mie艣cie, czyli w Littlest Village. Nie zmieniam im personali贸w ani zbyt pochopnie ani nie na potrzeby jednego naszego (mojego i ich) wsp贸lnego ,,posiedzenia''.

Jak by艂am du偶o m艂odsza oraz jak by艂am ma艂a to gdy si臋 bawi艂am to moich LPS贸w charaktery, osobowo艣ci i zainteresowania by艂y widziane podczas ich zachowa艅 podczas moich LPSowych zabaw. ,,M贸wi艂y'' i ,,robi艂y'' to, tak, a nie inaczej, ale takich cech charakteru czy osobowo艣ci nawet naj艂atwiejszych i / lub nawet w najprostszej formie okre艣la膰 wtedy nie umia艂am.

Zreszt膮 wtedy nie mia艂am dog, collie, shorthair... A tylko z tymi i a偶 z tymi petshopami da mi si臋 wykreowa膰 TAKIE rzeczy. I tylko z nimi i a偶 z nimi mam co艣 czego nie mam z 偶adnymi innymi moimi (i nie moimi) petshopami.

No, te偶 jamniki i spaniele...


Jak ju偶 przy tym jeste(艣)m(y) to tylko i a偶 z Zayanem poczu艂am co艣 czego nie poczu艂am z 偶adnym innym petshopem.



Zayan

Jest Wyj膮tkowy

Dla Mnie
                            

To M贸j Najukocha艅szy Petshop ze wszystkich moich petshop贸w I Nigdy Nic Tego Nie Zmieni ❣️


馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰馃尰


To na tyle w tym po艣cie, do zobaczenia w kolejnych postach i papa!


~ Torineko


PS Dzisiaj jest Dzie艅 Bloga!

W zwi膮zku z powy偶szym data publikacji tego posta to dzisiaj, czyli 31 sierpnia.


6 komentarzy:

  1. Ja staram si臋 czy艣ci膰 figurki. W mojej opinii czyste, zaopiekowane figurki sprawiaj膮 lepsze wra偶enie ni偶 brudne i zakurzone.
    Co do tego "wida膰, 偶e co艣 przeszed艂" - odno艣nie petk贸w si臋 z tym nie zgadzam, ale kiedy艣 mia艂am taki brelok - bia艂膮 figurk臋 lwa. Pewnego razu w bli偶ej niewyja艣nionych okoliczno艣ciach u艂ama艂a mu si臋 jedna noga. Na pocz膮tku by艂o mi przykro, ale p贸藕niej stwierdzi艂am, 偶e teraz jest w sumie lepszy, ciekawszy w jaki艣 spos贸b.
    Zawsze mam tak, 偶e kiedy przychodzi do mnie brudny Petshop i wi臋kszo艣膰 zabrudze艅 schodzi wod膮 z myd艂em, z jednej strony si臋 ciesz臋, ale z drugiej jednak troch臋 s艂abo, 偶e sprzedawca nawet wst臋pnie nie umy艂 ich przed sprzeda偶膮.
    Nie wierz臋 w siebie, zapomnia艂am o Dniu Bloga, wzorowa blogerka po prostu xD
    Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Bloga, Torineko ❤️

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Lepsze wra偶enie sprawiaj膮 te偶 petshopy przechowywane w przemy艣lanych miejscach. To przecie偶 wcale nie tak, 偶e ,,rozstawiam moje petshopy po k膮tach'' , bo niby nie mam gdzie ich da膰... Po prostu s膮 one przeze mnie
      馃崄 posegregowane 馃崄 .

      Ja przeczyta艂am kiedy艣 o nim u Ciebie, teraz Ty u mnie. Trzeba u艣wiadamia膰 LPSBloger贸w o takich wydarzeniach hyhyhyh

      Dzi臋kuj臋 bardzo ❤️

      Usu艅
  2. Ja to mam inn膮 opini臋. :D Dzieciaki by艂y tak wkr臋cone w zabaw臋 LPS, 偶e nadawa艂y im mn贸stwo cech cz艂owieczych, a nawet prawo do 偶ycia (kto nie wierzy艂 w o偶ywanie zabawek jak w Toy Story niech pierwszy rzuci kamieniem!) i jest to moim zdaniem urocze i uwa偶am, 偶e takie ucz艂owieczanie LPS przyczyni艂o si臋 do ich ogromnego sukcesu. No i uwa偶am, 偶e nie ma co m贸wi膰, 偶e LPS zawsze b臋d膮 czym艣 wi臋cej i zawsze b臋dziemy je kocha膰. Jasne, zawsze b臋d膮 dla nas cz臋艣ci膮 偶ycia i na jaki艣 spos贸b wyj膮tkowe. Ale zainteresowania, a czasem nawet i sentyment mijaj膮. Dlatego by艂o tyle LPS bloggerek i youtuberek, kt贸re zarzeka艂y si臋, 偶e z LPS nigdy nie zrezygnuj膮, a potem sprzedawa艂y ca艂e swoje kolekcje na portalach sprzeda偶owych. Ale w tym nie ma nic z艂ego, naturalna kolej rzeczy. S膮 ludzie bardziej i mniej sentymentalni. Ale jak to si臋 m贸wi "nigdy nie m贸w nigdy". :D

    Popularno艣膰 POP贸w bardzo zawa偶y艂a na gustach m艂odszych kolekcjoner贸w i nie ma co m贸wi膰, 偶e nie. Jak si臋 dzieciak naogl膮da艂 filmik贸w to wiadomo, 偶e wola艂 jamnika od g膮sieniczki. Przynajmniej w wi臋kszo艣ci przypadk贸w. :D Ale dla mnie to te偶 jest okej, chocia偶 wpisy czy filmy o nie POPach nie mia艂y ju偶 takiej klikalno艣ci. Ale za to ceny mia艂y lepsze :PPP

    -mini creatures world

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Nie b臋d臋 si臋 zatem k艂贸ci膰. Wiesz co, masz racj臋 odno艣nie tego, 偶e ,,nie ma co'' .
      Ja swoje wiem, zw艂aszcza je偶eli chodzi o mnie i o Moje LPS. LPSowicze s膮 r贸偶ni. Natomiast ja si臋 nie zarzekam, ja po prostu wiem i czuj臋, 偶e nigdy nie pozb臋d臋 si臋 moich petshop贸w. Nie da艂abym rady tego zrobi膰, a nawet i po prostu bym tego nie chcia艂a... Dla mnie je偶eli chodzi o mnie to o czym tu napisa艂a艣 (ten aspekt tej sprawy) nie jest naturalne.
      Akurat mnie sentyment kojarzy si臋 z tym, 偶e lubi si臋 co艣 z przyzwyczajenia i / lub to czas sprawia, 偶e nadal lubi si臋 dan膮 rzecz. Id膮c tym moim tropem: nie czuj臋 sentymentu do LPS, tak by wygl膮da艂o?
      Mnie moje zainteresowanie petshopami nie minie.
      Zawsze b臋d臋 kocha膰 te petshopy pokazane w tym po艣cie.
      Jestem do nich tak przywi膮zana, to co z nimi prze偶y艂am oraz to jak trudno by艂o je zdoby膰 i to w jaki spos贸b je zdoby艂am. Nie op艂aca艂oby mi si臋 rozstanie z nimi. Szkoda by mi by艂o, i to wielce. Mam te偶 ponad 100 ulubionych petshop贸w, w nich nie ma 偶adnych LPS POP, a sprawa ma si臋 z nimi podobnie, poniek膮d.
      Zreszt膮 nadmieni臋 te偶, 偶e w艂a艣nie te r贸偶ne LPSBlogerki i LPSTuberki lubi艂y swoje petshopy, potem z takich czy innych powod贸w postanowi艂y, nazwijmy to delikatnie, przekaza膰 je komu艣 innemu...
      Ale wiesz co? Suzana Ginger gdy sprzedawa艂a swoj膮 LPSow膮 kolekcj臋 (jejku, dla mnie to by艂o tak niedawno) m贸wi艂a wtedy o petshopach zdaje si臋, 偶e o unikatach w pude艂kach i o szynszylach, 偶e na pewno je zostawia. Stan jej kolekcji aktualny na tamten czas, nie wiem czy obecnie si臋 zmieni艂.
      Nie wszyscy wyprzedaj膮 swoje wszystkie petshopy.
      To taka specyfika bycia LPSowiczem.

      Usu艅
  3. Szczerze, zachwyt nad popami nigdy nie zniknie. Gdy wchodzi艂am w lps blogi i lpstube w 2012 to ju偶 wtedy to trwa艂o. Wi臋kszo艣膰 kultowych seriali ma pop lps obsadzone w g艂贸wnych rolach. Tego nie da si臋 zmieni膰, 偶e nie b臋dziemy ogl膮da膰 pop lps wcale, co prawda da艂oby si臋, ale my艣l臋, 偶e by艂by to chwilowy trend. Po prostu, wchodz膮c do tej spo艂eczno艣ci wi臋kszo艣膰 przesi膮k艂a t膮 faworyzacj膮.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 jest tak, 偶e niekt贸rzy LPSowicze nie lubi膮cy wcze艣niej LPS POP lub nie interesuj膮cy si臋 nimi za spraw膮 LPSowej cz臋艣ci internetu gdzie ju偶 by艂y pokazywane LPS POP doszli do wniosku, 偶e jednak s膮 to fajne petsy ^^

      Usu艅