niedziela, 1 pa藕dziernika 2023

13. LPS 馃崄 M贸j Rok na LPS Bloggerze 馃崄 I Littlest Pet Shop I Torineko

Cze艣膰! Tu Torineko !

* niestety nie zmie艣ci艂am si臋 w terminie z rocznicowym postem, ale mo偶e si臋 na mnie o to nie pogniewacie *

Zaczn臋 o tego, 偶e nie wiem czym do ko艅ca mia艂 by膰 dla mnie M贸j LPSowy Blog.
Zapewne miejsce gdzie mog艂abym si臋 dzieli膰 pasja do tych naszych LPSowych 
figurek.

No i wiadomo: inna forma LPSowej aktywno艣ci. 

Nie, mojej LPSowej Dzia艂alno艣ci nie porzucam! No co Wy ;D

Maskotk膮 Mojego LPSowego Bloga jest Greta vel Pumpkin (tak, dalej nie wiem na co si臋 zdecydowa膰,  i'm sorry Diario ❤️ ) .

Greta kojarzy mi si臋 z jesieni膮, z pa藕dziernikiem, z dyniami, z jesiennym li艣膰mi... Mimo, 偶e jest to petshop z wrze艣nia...

Na ten moment moje dalsze posty pozostaj膮 pod znakiem zapytania: ?
Znaczy si臋, ich cz臋stotliwo艣膰. 

Oczywi艣cie, 偶e b臋d膮 ;D Nawet mam kilka w planach...

Wi臋c oto jest 1 pa藕dziernika, czyli M贸j Rok na Moim LPSowym Blogu.

Robi臋 przerw臋... Wr贸c臋 tu do Was na pewno, tak偶e b膮d藕cie spokojni ^^

To na tyle w tym po艣cie, do zobaczenia w kolejnych postach i papa!

~ Torineko

PS Dajcie mi troch臋 czasu i co艣 pi臋knie b艂yszcz膮cego 
(mo偶e by膰 ta emotikona l艣ni膮cego serca dodana w komentarzu pod tym postem)


Manuela



Greta vel Pumpkin

PPS Ten post nam nadziej臋, 偶e nie jest zbytnio chaotyczny....

3 komentarze:

  1. 馃巶 <- 艁ap torcik ❤️馃帀馃帄
    Wszystko najlepszego z okazji rocznicy 馃槏
    ✨⭐馃挅馃弳

    OdpowiedzUsu艅
  2. 馃挅馃挅馃挅馃挅馃挅馃挅馃挅馃挅馃挅
    WSZYSTKIEGO NAJ NAJ NAJ
    KOLEJNYCH 10 ROCZNIC MINIMUM
    馃挅馃挅馃挅馃挅馃挅馃挅馃挅馃挅馃挅

    mcw <3

    OdpowiedzUsu艅