wtorek, 4 października 2022

2. LPS 🍁 Dzień Dobroci Dla Zwierząt 🍁 I Littlest Pet Shop I Torineko


Cześć! Tu Torineko ! 

Dzisiaj jest Dzień Dobroci Dla Zwierząt.


CO TO TAKIEGO ?

Pamiętajmy, że zwierzęta należy szanować i opiekować się nimi. Jeżeli chodzi o opiekę nad nimi to mam na myśli naszych domowych ulubieńców oraz zwierzęta gospodarskie, a także rezydentów ZOO. Zwierzęta żyją także dziko, więc wtedy raczej zajmują się samymi sobą albo sobą nawzajem, jeżeli żyją w stadach czy watahach. Ale obchodzenie Dnia Dobroci Dla Zwierząt to nie tylko okazywanie im miłości, to także inaczej pojęte zainteresowanie - a mianowicie - zdobywanie wiedzy o nich! Dlatego jeżeli jesteście miłośnikami zwierząt to pewnie lubicie o nich czytać oraz oglądać filmy przyrodnicze. Miło jest dowiedzieć się czegoś nowego! Zwłaszcza czegoś, co można później wykorzystać, np. w opiece nad swoimi podopiecznymi lub w... szkole.

Jeżeli nie mamy żadnych zwierząt w domu, ale jednak chcielibyśmy jakoś uczcić ich dzień to można zajrzeć do schroniska i zastanowić się bardzo poważnie nad adopcją jakiegoś zwierzaka. Albo po prostu wyprowadzić takiego psiaka na spacer. On na pewno bardzo się z tego ucieszy! Można także przekazać darowiznę dla zwierząt ze schroniska, np. karmy, ręczniki, kołdry bez pierza, rzeczy do pielęgnacji, miski, zabawki i wiele, wiele innych! Można także zostać wolontariuszem w schronisku i opiekować się takimi zwierzętami.

Oczywiście należy pamiętać, aby okazywać zwierzętom trochę serca nie tylko w ich święto, ale najlepiej każdego dnia!


PROPOZYCJE FILMOWE

Z tej okazji zamieszczam Wam tutaj dwa filmy z ciekawostkami o zwierzętach. Są one mojego autorstwa.

Pierwszy film to ciekawostki o... zebrach!



Dzień Zebry jest 31 stycznia i też z tej okazji nagrałam ten film.


A drugi to ciekawostki o... tygrysach!




A Dzień Tygrysa jest 29 lipca i z tej okazji nagrałam ten film.


JESZCZE O LPS

Czy LPS też mogą obchodzić Dzień Dobroci Dla Zwierząt?

...

Tak! LPS to też poniekąd zwierzęta. Co prawda plastikowe, więc oczywiście inaczej je postrzegamy niż te prawdziwe. Ale to nie znaczy, że mamy przechodzić obok nich obojętnie... Może już od dawna stoją zakurzone na półce? Można je z tej okazji wyczyścić. Albo może od lat są poupychane w jakimś pudełku? Może czas im zorganizować inne miejsce pobytu? Na przykład półkę? Lub witrynę? 
Albo po prostu okazać im trochę szerzej pojętego zainteresowania i... pobawić się nimi! :D
Powinno się przecież szanować swoje zabawki. I po co by się je miało skoro by się nimi nie zajmowało? Od czasu do czasu warto znaleźć trochę czasu dla swoich LPS i coś z nimi zrobić :D

I pamiętajmy, że LPS, które nie są POPami też potrzebują miłości :)

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

To na tyle w tym poście, do zobaczenia w kolejnych postach i papa!

~ Torineko

5 komentarzy:

  1. Ooo, nie wiedziałam o tym dniu, a faktycznie jest bardzo ważny. Osobiście mam bardzo kochane zwierzę, kota <33 Nigdy nie faworyzuje POP'ów (no wcale -_-) oprócz tego, że często robię im zdjęcia i mają swoje miejsce na półce. Zabieram się do oglądania filmów! <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachwyciło mnie to, że zebry poznają się po paskach ;3 Mega pasujące tło :D Ejj, dlaczego nie dają się oswoić? Ja chcę zebrę •u• Genialna nuta w intro i outro c:

      Usuń
    2. Zebry to ogólnie zachwycające zwierzęta moim zdaniem, a to, że poznają się po paskach jest takie słodkie!
      Dzięki ^^ Nie było przewidziane na tę okazję, ale całe szczęście, że je wtedy miałam i, że o nim pomyślałam, mnie efekt też się podoba!
      Zebry niestety nie dają się oswoić zapewne dlatego, że są po prostu dzikie i to leży w ich naturze. Chcą być wolne i niezależne. Ludzie próbowali je udomowić, kiedyś, i to nieraz, ale rzucają się, wierzgają, kopią, gryzą... Rozwydrzone te zeberki... Ale i tak je bardzo lubię! To jedne z moich ulubionych zwierząt, w realu.
      Ale! Przynajmniej można mieć te LPSowe!

      Dzięki ^^ A zgadnij. Skąd znam ta piosenkę? I tą piosenkarkę?
      Od Puddingów!

      Usuń
  2. Ja coraz częściej myślę o adopcji jakiegoś kociaka ze schroniska <3 i myślę że dziś wyczyszczę jakąś część moich lps z okazji spóźnionego dnia dobroci dla zwierząt. zrobisz notkę o swojej kolekcji? bardzo jestem jej ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gdybyś się kiedyś zdecydowała na kotka to koniecznie nam o tym opowiedz <3 !

      Fajny pomysł ^^

      A co do notki o mojej kolekcji to na razie ta o halloweenowych lps :)
      Ale w sumie w prawie każdym moim poście coś o mojej kolekcji opowiadam :)

      Usuń