sobota, 1 pa藕dziernika 2022

1. LPS 馃崄 [INFORMACJE] O mnie, o moim blogu i o moich LPS 馃崄 I Littlest Pet Shop I Torineko

O  MNIE

Cze艣膰! Tu Torineko ! 

Bardzo lubi臋 figurki LPS Littlest Pet Shop i wszelkie formy aktywno艣ci z nimi. Jestem bardzo kreatywna!


O MOIM BLOGU

Postanowi艂am za艂o偶y膰 tego bloga, gdy偶 bardzo lubi臋 czyta膰 blogi o LPS :D Spodoba艂o mi si臋 pisanie o LPS i ja te偶 tak chcia艂am :D Chcia艂am tak偶e spr贸bowa膰 czego艣 nowego; tak偶e: innej formy aktywno艣ci w LPSowej spo艂eczno艣ci. Jeszcze nie wiem jak mi to wyjdzie, ale mam nadziej臋 / my艣l臋 (w艂a艣ciwe zaznaczy膰), 偶e mi si臋 to uda. Ten post jest moim pierwszym postem. Jest on informacyjny. Ale mam nadziej臋, 偶e nie jest on przez to (zbyt) sztywny :D ,,Notki powinny by膰 kr贸tkie, zwi臋z艂e i na temat''. Kr贸tkie? Niekoniecznie, czasami jest tyle do opisania! Zwi臋z艂e? Czasami a偶 chce si臋 rozpisa膰 na jaki艣 temat! Zw艂aszcza w przypadku kolekcjoner贸w LPS gdy chodzi o ich ukochane figurki! Na temat? Jak najbardziej! Wszak偶e wszystko co jest zwi膮zane z LPS na LPSowym blogu ma prawo si臋 pojawi膰.


O MOICH PETSHOPACH

Moje petshopy s膮 ju偶 ze mn膮 wiele lat. Jestem bardzo zadowolona z mojej kolekcji. S膮 w niej tylko te petshopy, kt贸re naprawd臋 bardzo mi si臋 podobaj膮.

*to uczucie gdy chcesz wstawi膰 zdj臋cie swojej (ca艂ej) kolekcji LPS, niekoniecznie stoj膮cej na p贸艂ce, mo偶e nawet w rozsypce, ale i tak jedyne zdj臋cia jakie mo偶esz wstawi膰 to fotostory ze swoich LPSowych film贸w lub zdj臋cia ze swojego LPSowego medium spo艂eczno艣ciowego na kt贸rym dodaje si臋 - przede wszystkim, a mo偶e nawet i tylko - zdj臋cia*

Moim pierwszym petshopem by艂 kremowo-be偶owy kr贸liczek.



By艂 on w zestawie z niebiesk膮 szczotk膮. Rozumiem, wyobra藕nia i te sprawy, ale on nie jest fuzzy ani cuddly (puchaty czy z futerkiem), 偶eby mo偶na go by艂o bardziej prawdziwie czesa膰! 
Niestety / stety, nie mia艂 on 偶adnych kole偶anek ani koleg贸w z zestawu, by艂 bowiem sam (nie licz膮c szczotki :D)

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

By艂o to jeszcze za czas贸w 艣wietno艣ci LPS (je偶eli oczywi艣cie mog臋 si臋 tak wyrazi膰); teraz petshopy niestety ju偶 przemin臋艂y, je偶eli nie w pami臋ci by艂ych kolekcjoner贸w (bowiem w pami臋ci obecnych kolekcjoner贸w s膮 one dalej i maj膮 tam swe zaszczytne miejsce ^^), to na pewno w sklepach. Nie brzmi to najlepiej, prawda? Ale przyznajcie sami, kto z Was ostatnio widzia艂 petshopy oryginalnie zapakowane stoj膮ce na sklepowych p贸艂kach w wi臋kszych lub mniejszych marketach? Jak (艂atwo) mo偶na si臋 domy艣li膰, 贸w kr贸lik zosta艂 jeszcze zakupiony w pude艂ku, by艂 wi臋c oryginalnie zapakowany. To by艂y czasy!


Tak wygl膮da(艂) zestaw:


Mo偶emy zobaczy膰 w lewym g贸rnym rogu 偶o艂ty kwiatuszek z podobizn膮 tego oto kr贸liczka oraz napis ,,Happiest'', co sugeruje, 偶e kr贸liczek ten powinien mie膰 zamiast k贸艂ek w oczach, s艂oneczka. Tak jak to maj膮 petshopy ,,Happiest''.

*jest tam tak偶e numer seryjny tego petshopa*

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

Kr贸liczek ten jest bardzo 艂adny, kolorystyka jest estetyczna, nie wymuszona, w艂a艣ciwie mo偶na by powiedzie膰 (a raczej napisa膰! :D), 偶e idealnie oddaje wygl膮d prawdziwego zwierz臋cia. A chyba o to w艂a艣nie chodzi艂o producentom LPS, czyli firmie Hasbro. Przynajmniej pocz膮tkowo bowiem nawet ju偶 w pocz膮tkach generacji pierwszej (wed艂ug LPS Merch, a wed艂ug obecnie przyj臋tego przekonania w艣r贸d obecnych kolekcjoner贸w LPS jest to generacja 2) mo偶na by艂o zauwa偶y膰 kotki, nie kotki z, o zgrozo!, z makija偶em! Jestem przeciwniczk膮 makija偶u zar贸wno je偶eli chodzi o ludzi (prawdziwe 偶ycie) oraz zwierz臋ta (plastikowe figurki, zabawki). No przyznajcie sami, 偶e takie co艣 nie mo偶e, ba, nie ma prawa istnie膰 w realnym 艣wiecie zwierz膮t. ,,Mowa'' tutaj oczywi艣cie o LPS #64. Jest tak偶e kilka innych petshop贸w z makija偶em, ale akurat tego zapami臋ta艂am najbardziej.

LPS #410, mo偶na by rzec, i偶 jest to wariant wy偶ej wspomnianego petshopa. Bardzo mi si臋 on podoba. Nie ma on makija偶u, kt贸rego i tak nie lubi臋. Kolorystyka jest estetyczna. Ale oczywi艣cie (to nie by艂o oczywiste, zw艂aszcza bior膮c pod uwag臋 moje dotychczasowe wypowiedzi na ten temat), ,,udziwnione'' petshopy te偶 lubi臋. Byleby, jak wiadomo, bez przesady! :D 

Je偶eli chodzi o kr贸lika...

...jedyne zastrze偶enie jakie do niego mia艂am to jego oczy. I mia艂am, tu w tym miejscu tego posta, bowiem pod koniec si臋 to zmieni艂o. Maj膮 pi臋kny niebieski kolor. Ale zastrze偶eniem nie by艂 ich kolor, a kszta艂t w jego oczach. Gdyby by艂 inny ni偶 k贸艂ka, na przyk艂ad trzy kuleczki (LPS #480, LPS #542), kropelki (LPS#610, LPS #717), s艂oneczka (LPS #864), gwiazdki (LPS #NO, du偶y rozmiar), to nie m贸g艂by ju偶 mie膰 pe艂nego miana LPS odzwierciedlaj膮cego prawdziwego, realnego kr贸lika. LPS #1642 i LPS #2466 s膮 bardzo podobne jednak LPS #1642 nie jest wystarczaj膮co dopracowany), a LPS #2466 wygl膮da niemal tak samo jak LPS #1039, czyli m贸j pierwszy LPS w艂a艣nie. Jednak oczywi艣cie m贸j jest 艂adniejszy!

Po ,,dog艂臋bnej'' analizie tej garstki podobnych LPS (oczywi艣cie takowych jest o wiele wi臋cej, jednak偶e ja skupi艂am si臋 tutaj na tej garstce w艂a艣nie) stwierdzam, 偶e m贸j kr贸liczek #1039 jest najlepszy z tych wszystkich. 

Tamte maj膮 obrysowany na czarno d贸艂 oczu, co bardzo mi si臋 nie podoba, a dodatkowo LPS #480 i LPS #542 maj膮 dwukolorowe oczy co r贸wnie偶 nie jest 艂adne moim zdaniem.

Tak wi臋c - nie mam ju偶 偶adnych zastrze偶e艅 do mojego LPS #1039.

Zreszt膮, nie by艂oby to zbyt taktowne mie膰 jakiekolwiek zastrze偶enia do swojego pierwszego LPS.

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

Mam bardzo du偶o ulubionych petshop贸w. Jednym z nich jest kot kremowo-be偶owy #886, kt贸ry u mnie nazywa si臋 Meruit.


Ta ko膰ka , jest, mo偶na powiedzie膰 (a raczej napisa膰 :D) , moj膮 maskotk膮. Mi臋dzy innymi maskotk膮 w艂a艣nie mojego LPSowego bloga.

Teraz napisz臋 co艣 co powinnam napisa膰 ju偶 we wcze艣niejszej cz臋艣ci tego posta, na pocz膮tku podpunktu trzeciego, a mianowicie - ile mam LPS ? Moja kolekcja figurek LPS Littlest Pet Shop jest 艣rednia pod wzgl臋dem wielko艣ci, bowiem pod wzgl臋dem jako艣ci jest bardzo dobra :D Mam obecnie ponad 200 petshop贸w.

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

To na tyle w tym po艣cie, do zobaczenia w kolejnych postach i papa!


~ Torineko

PS Wszystkie fotostory z tego posta pochodz膮 z mojego LPSowego filmu





LPS 馃尮 [LPSOWE FAKTY O MNIE] #1 馃尮 I Littlest Pet Shop I Torineko


5 komentarzy:

  1. No hej! Fajnie, 偶e nowe osoby dochodz膮 do blogosfery. Masz fajne poczucie humoru :D a co do kotk贸w z makija偶em... My艣l臋, 偶e uczy艂o to dzieci, 偶e to jest ok, a nie jest. No ale 艂adne s膮, trzeba przyzna膰. A Twoj膮 kolekcj臋 mo偶na spokojnie okre艣li膰 du偶膮! :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Poza tym, to pi臋kne petkowe pokoje, a szczeg贸lnie ten na nag艂贸wku ^^

      Usu艅
  2. Bardzo ciekawy post c: W stu procentach zgadzam si臋 z tob膮 w kwesti makija偶u, a Meruit to przepi臋kne imi臋, pasuje do niej!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nied艂ugo roczek! :D

    -mcw

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak... Dziwi臋 si臋 sama sobie, 偶e tyle tu wytrwa艂am...
      <3

      Usu艅