poniedzia艂ek, 31 pa藕dziernika 2022

4. LPS 馃崄 [MOJA KOLEKCJA LPS] #1 Moja kolekcja halloweenowych petshop贸w 馃崄 I Littlest Pet Shop I Torineko

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄


 * ein manniwop an eizar 膰asip ogenp臋tsan atsop ob indezrpop ein 艂膮ng膮iso ezczsej jec膮jazcratsyw ybzcil 艅elteiw艣yw *

* powinnam chyba napisa膰 post na temat: ,,Czy LPS powinny obchodzi膰 Halloween? Je偶eli tak to jak? Je偶eli nie to dlaczego nie?''. No c贸偶... Mo偶e innym razem bowiem na dzisiaj zaplanowa艂am co艣 nieco innego... *


馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄


MOJA KOLEKCJA HALLOWEENOWYCH PETSHOP脫W

Cze艣膰! Tu Torineko ! Dzisiaj jest Halloween. Z tej okazji postanowi艂am pokaza膰 Wam moj膮 kolekcj臋 halloweenowych petshop贸w!

* ten wst臋p zabrzmia艂 tak jakbym nagrywa艂a film, a nie pisa艂a posta *

* te zdj臋cia kt贸re tego wymagaj膮 ,,wymieni臋'', gdy b臋d臋 mog艂a *

* jedne z tych petshop贸w maj膮 bardziej rozbudowan膮 histori臋 / charakter / osobowo艣膰 / zainteresowania, inne mniej lub wcale. Je偶eli co艣 (jeszcze) o nich wymy艣l臋, to to uzupe艂ni臋... *


馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

MANUELA (w skr贸cie Manu, mog臋 Ci tak pisa膰, prawda? :D)

Manu(ela): Tak.


fotostory z mojego filmu

LPS 馃崈 [SCENKI] #3 Co moje LPS robi膮 podczas lekcji online 馃崈 I Littlest Pet Shop I Torineko

Mia艂a si臋 nazywa膰 Hakana lub Chan(n)el lub Marina. I pewnie jeszcze jako艣. Ale wybra艂am dla niej imi臋 Manuela. Ta figurka kojarzy mi si臋 z jakim艣 nadmorskim wybrze偶em, morzem, kamykami... I pasowa艂o mi co艣 dla niej na ,,M'', bo ,,morze'' jest na t膮 liter臋. Jak w takim razie si臋 TU znalaz艂a? Opr贸cz wy偶ej wspomnianych skojarze艅 moim zdaniem, pomimo bardzo urodziwego wygl膮du, przypomina jak膮艣 halloweenow膮 posta膰.

Ostatnio zauwa偶y艂am, 偶e by艂a na mojej li艣cie LPSowych marze艅 sprzed kilku lat, a ja o tym zapomnia艂am... I... nie艣wiadomie je niedawno spe艂ni艂am!

Manu bardzo ceni bycie sob膮 i nie zmieni si臋 dla nikogo.
Nie cierpi z powodu w艂asnego charakteru.


馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

JESSICA



fotostory z mojego filmu

LPS ☀ [SCENKI] #1 Co moje LPS robi膮 w ☀ wakacje ☀  ☀ I Littlest Pet Shop I Torineko

* Jessica ,,zabra艂a'' okulary Kylie, oj, nie艂adnie! :D *

* chyba, 偶e to jednak Weronika je zabra艂a... tak czy inaczej - nie艂adnie... * 




* Weronika, gdyby kto pyta艂 *

* teraz widz臋, 偶e ona ma tam obok siebie telefon *

* to bardzo niestosowne u偶ywa膰 telefonu na pla偶y *


Jessica ma nie tyle wygl膮d jakiego艣 straszyd艂a co po prostu dyniowy (:D) Uwielbia opowiada膰 zmy艣lone historyjki swojej najlepszej przyjaci贸艂ce Wiktorii (tak, to ta od niedosz艂ego antypatycznego somsiada :D) Wyst膮pi艂a w moim filmie ,,Co moje LPS robi膮 w wakacje? '' (2019) oraz w moim serialu Tell Me a Tale (2018). 

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

MASKONUR


D艂ugo szuka艂am dla niego odpowiedniego imienia a偶 wreszcie uzna艂am, 偶e po prostu ,,Maskonur'' b臋dzie odpowiednie. Dostojne jak on sam.
Jest demonem. Wyst膮pi艂 w moim serialu Power Of Evil (2018), kt贸ry wbrew pozorom nie jest halloweenowy, a 艢wi膮teczny.


馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

MIRABELLA



* to co teraz napisz臋 nie powinno si臋 wydarzy膰, ale m贸wi si臋 (a raczej w tym przypadku: pisze si臋) trudno *

To Mirabella. Na pocz膮tku bardzo si臋 z niej cieszy艂am i bardzo mi si臋 podoba艂a, potem przesta艂a mi si臋 podoba膰 i 偶a艂owa艂am, 偶e j膮 kupi艂am, a poten znowu mi si臋 spodoba艂a.  I podoba mi si臋 dalej (z kilkoma momentami, kiedy tak nie jest, ale ju偶 nie ma 偶a艂owania) i miejmy nadziej臋, 偶e tak ju偶 zostanie.

* Mirabella, prosz臋 tego nie czyta膰 ↑ *

Je偶eli bym powiedzia艂a (a raczej napisa艂a), 偶e wygl膮dem przypomina mi (znowu) dyni臋 by艂oby to zapewne naci膮gane. Natomiast nie chodzi mi tutaj o sam膮 dyni臋, ale o mi膮偶sz znajduj膮cy si臋 w jej 艣rodku.
Wzi臋艂a udzia艂 w halloweenowej sesji zdj臋ciowej (2018) razem z Raven, Meruit (mimo, 偶e ona nie jest halloweenowym petshopem), Kylie i z LPS #826.

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

DIXIE


Skoro Halloween nie mog艂o zabrakn膮膰 paj膮ka, prawda? :D Dixie uwielbia robi膰 paj臋czyny i odpoczywa膰 na drzewie. Jest przebojowa. Uwielbia s艂ucha膰 punku, popu i hip-hopu. Uwielbia 艣piewa膰 i wyst臋powa膰 na scenie. Jej najlepsz膮 przyjaci贸艂k膮 jest Tekla (LPS #866).

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

RAVEN




Edit mojego autorstwa

Czarny kot. Tajemniczy, nieufny, zamkni臋ty w sobie. Uwielbia czarny kolor. I dynie, bo jak si臋 wyjmie mi膮偶sz to mo偶e si臋 tam schowa膰. A potem wyskoczy膰 i kogo艣 przestraszy膰.  Nie lubi plotek, braku dyskrecji, gdy kto艣 go do czego艣 zmusza, gdy kto艣 ka偶e mu robi膰 co艣 czego on nie chce robi膰. Wspomnia艂am ju偶, 偶e przynosi szcz臋艣cie?
Wyst膮pi艂 w moim serialu Power Of Evil (2018) razem z Maskonurem. I innymi petshopami... Wyst膮pi艂 tak偶e w halloweenowej sesji zdj臋ciowej (2018) z Kylie, Mirabell膮, Meruit (mimo, 偶e ona nie jest halloweenowym petshopem to i tak si臋 nadawa艂a) oraz z LPS #826.
Od niedawna jest on na moim zdj臋ciu profilowym na moim LPSowym Instagramie.
Do niedawna LPSowa opinia publiczna w postaci moich LPS uwa偶a艂a, 偶e tylko Meruit ma prawo do czego艣 takiego, ale...
Jak si臋 ostatnio okaza艂o nie tylko ona.

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

DARKJA


* ten kapelusz tak bardzo jej nie pasuje *

Jest demonem.

To 偶ona Mietka (LPS #1393)

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

DAISY (Dejzi)


艁atwo j膮 urazi膰. Nie lubi gdy kto艣 robi jej na z艂o艣膰. Bywa denerwuj膮ca. Asystentka Maskonura. Wyst膮pi艂a w moim serialu Power Of Evil razem z Raven i Maskonurem. I innymi petshopami :D

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

BEATRICE


* nie mam do niej ,,pluszaczka'', a szkoda... mo偶e kiedy艣... *

Skoro Halloween oczywi艣cie nie mog艂o tutaj zabrakn膮膰 nietoperza, prawda? :D 
Uwielbia robi膰 innym psikusy i psoci膰. W ko艅cu chodzi tutaj o ,,cukierek albo psikus!''! M艂odsza siostra Trixie, o kt贸rej za chwil臋.

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

PUMPKIN


fotostory z mojego filmu

LPS 馃崄 Czego nie powie kolekcjoner LPS ? [LPS COLLECTOR] #1 馃崄 I Littlest Pet Shop I Torineko

Pumpkin.
Gdy niedawno trafi艂a si臋 okazja od razu mi si臋 spodoba艂a.
Ma bardzo ,,dyniowy'' wygl膮d ^^

Nigdy mi si臋 nie podoba艂a przez to zdj臋cie. ↓


Zawsze gdy przewija艂y mi si臋 LPS na LPSMerch i akurat spojrza艂o mi si臋 (:D) na ni膮 to... opinia na temat jej wygl膮du nie by艂a zbyt pochlebna... Nie wiem sk膮d si臋 wzi臋艂o to zdj臋cie, ale tamto zamieszczone tutaj jako pierwsze pokazuje rzeczywisty jej wygl膮d. R贸偶nica bardzo du偶a, prawda?
Pumpkin jest siotr膮 Kylie i Julii oraz Kasztanki (LPS #1818).
C贸rka D偶esura (LPS #511)

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

AGATA


Opr贸cz LPS #1028 to w艂a艣nie ten lis spo艣r贸d wszystkich lis贸w z generacji 2 (tematu innych generacji p贸ki co nie poruszamy) ma najbardziej ,,dyniowy'' wygl膮d. W sumie s膮 to jedyne rude lisy je偶eli chodzi o LPS. Ale i tak moja Agatka bardziej mi si臋 podoba (:D) od LPS #1028, chocia偶 on r贸wnie偶 jest bardzo 艂adny ^^
Chytra i przebieg艂a, jak to lis. Jest mi艂a, jednak bywa denerwuj膮ca. Trudno j膮 urazi膰.

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

JULIA






Wygl膮d Julii kojarzy mi si臋 z dyniami ^^ No kto by si臋 spodziewa艂? :D
Julia jest mi艂a i nie艣mia艂a. Jej najlepsze przyjaci贸艂ki to Chloe (LPS #842) oraz Kylie i Mirabella (tak, to te od halloweenowej sesji zdj臋cowej).
Julia jest siostr膮 Kylie, Pumpkin i Kasztanki (LPS #1818).
C贸rka D偶esura (LPS #511).

Jula wyst膮pi艂a w moim filmie




LPS ☀ Whisspers ☀™ [KR脫TKI FILM] #1 cz. 1/2 I Littlest Pet Shop I Torineko 




LPS ☀ Whisspers ☀™ [KR脫TKI FILM] #1 cz. 2/2 I Littlest Pet Shop I Torineko 

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

TRIXIE


Nietoperz!, ju偶 drugi ^^ Uwielbia latanie, robienie magicznych sztuczek, brokat, ozdoby, b艂yskotki, opiekowanie si臋 innymi (a zw艂aszcza Meghan [LPS #685] i Elen膮 [LPS #2490], bawi艂am si臋 kiedy艣, 偶e wozi je w w贸zku i tak mu ju偶 zosta艂o [:D]) i pokazy magii. Wygl膮da jakby umia艂a robi膰 naprawd臋 niez艂e psikusy, prawda? :D Starsza siostra Beatrice.

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

KYLIE


fotostory z mojego filmu

LPS 馃崈 [SCENKI] #3 Co moje LPS robi膮 podczas lekcji online 馃崈 I Littlest Pet Shop I Torineko

Mi艂a, s艂odka i przebojowa. W pa藕dzierniku w 2018 roku uczestniczy艂a w halloweenowej sesji zdj臋ciowej razem z Mirabell膮, Meruit (ta nie jest halloweenowym petshopem, ale i tak si臋 za艂apa艂a :D), Raven i LPS #826. Jej wygl膮d kojarzy mi si臋 z dyniami. Jest najlepsz膮 przyjaci贸艂k膮 Kelly (Keli) (LPS #1562) i Katty (Kejti) (LPS #1900). Nieprzypadkowo maj膮 bardzo podobne imiona bowiem tak w艂a艣nie chcia艂am.
Kylie jest siostr膮 Pumpkin, Julii i Kasztanki (LPS #1818).

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

POMARA艃CZKA


Nigdy bym nie przypuszcza艂a, 偶e pojawi si臋 w tym zestawieniu, ale spojarza艂am dzisiaj na ni膮, stwierdzi艂am, 偶e kojarzy mi si臋 z dyniami, a co za tym idzie - z Halloween, i tak si臋 tu zakwalifikowa艂a.
Uwielbia fotografi臋. Ch臋tnie pomaga swoim przyjacio艂om. Jest bardzo m膮dra, udziela m膮drych rad. Czasami jest troch臋 nie艣mia艂a.
Skoro jest fotografk膮 w 艣wiecie moich LPS to znaczy, 偶e jest teraz na urlopie, skoro nie s膮 im robione zdj臋cia?
By艂a w zestawie z aparatem fotograficznym i podczas jednej z zabaw, kt贸ra mia艂a miejsce kilka lat temu, rzeczywi艣cie ,,robi艂a zdj臋cia'', a bynajmniej chcia艂a, bo wszyscy, kt贸rym chcia艂a je robi膰 ,,nie mieli czasu''.

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

A Wy macie jakie艣 halloweenowe LPS ? A mo偶e nie ,,klasyfikujecie'' ich w ten spos贸b? 

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

* w tym po艣cie ukry艂am tajne wiadomo艣ci, s膮 3 *

馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄馃崄

To na tyle w tym po艣cie, do zobaczenia w kolejnych postach i papa!

~Torineko

5 komentarzy:

  1. Mega fajny post! Happy halloween, bo ju偶 tylko 30min zosta艂o xD
    - Moon

    OdpowiedzUsu艅
  2. Fajny pomys艂 ^^ O kilku figurkach st膮d marz臋, hah. Lec臋 szuka膰 ukrytych wiadomo艣ci

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki ^^

      To kiedy艣 mo偶esz zrobi膰 sprawdzenie jakie figurki uda艂o Ci si臋 st膮d zdoby膰, je偶eli tak si臋 sta艂o.
      Od razu podpowiadam, 偶e poniek膮d Naomi hyhyhyh.

      I jak, znalaz艂a艣 wtedy te wiadomo艣ci? Powinnam tam napisa膰, 偶eby艣cie dali zna膰 czy si臋 Wam to uda艂o!

      Usu艅
  3. Fajny blog! Te偶 mam t膮 偶yrafk臋, to by艂a moja pierwsza figurka. Te偶 jest fotografk膮 i ma tak samo na imi臋 jak Twoja hahah

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki ^^
      Z tymi 偶yrafkami to ciekawy zbieg okoliczno艣ci hyhyhyh

      Usu艅